Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › onze opel rijd niet meer vooruit en achteruit
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 april 2013 om 13:44 #18128566
@theunm wrote:
met alle respect
weet niet wat je reden is om geen andere koppeling en bak te monteren.
een bak voor 1.2 moet met 100 euro betaald zijn.
reken voor een koppeling een 150 euro.
dan rijdt hij weer voor 250 euro.voor 250 euro kan ik geen ombouw naar 2 liter doen.
we hebben er al een paar op onze naam staan.
je moet eerder om 1000 euro rekenen.
en dan bij voorkeur de motor uit een e kadett heb ook gelijk alle steunen goed.het is dat ik de ruimte niet heb anders had ik een bod op de auto gedaan zonder wielen.
neem aan dat auto weg gaat ivm ontbreken van geld
hallo hij hoeft niet weg maar idd wij komen maandelijks wat geld te kort
ik kon een motorblok en schakelbak voor 150 krijgen uit een e kadett
maar we hebben hem na laten kijken en het blijkt dat de schakelbak niet eens kapot is dus vind onzin om dan die te vervangen dat noem ik geld weg gooien
de auto gaat ook niet weg voor een belachelijk laag bod
daar ben ik veel te wijs met de auto voor
en hij is belastingvrij en rijd 1 op 22 dus gelukkiger kan ik mezelf niet prijzen
baal alleen dat ze zeggen dat per 1 januari 2014 de belasting er weer op zou komen
of het waar is weet ik niet maar hoop het zeer zeker niet22 april 2013 om 13:56 #18128567zou op zoek gaan naar een F10 5bak en monteren met een nieuwe koppelingset
wereld van verschil kan ik uit ervaring zeggen
in onze crossa kun je nu normaal praten met elkaar op de snelweg
en op lange afstanden is hij zuiniger geworden :thumbupof zit er al een 5bak in? dan is het indd wel geld weggooien
22 april 2013 om 14:23 #18128568@trashmetal wrote:
zou op zoek gaan naar een F10 5bak en monteren met een nieuwe koppelingset
wereld van verschil kan ik uit ervaring zeggen
in onze crossa kun je nu normaal praten met elkaar op de snelweg
en op lange afstanden is hij zuiniger geworden :thumbupof zit er al een 5bak in? dan is het indd wel geld weggooien
geen idee deze is verder standaard
dus standaard 1 op 22 rijden vind ik heel zuinig22 april 2013 om 14:27 #18128569zou ook mijn idee zijn.
@melissa&martin
dus voor 150 euro was het dus en kwestie van omhangen.
denk dat het bijna de goedkoopste is.
mits je zelf de motor en bak kunt inhangen22 april 2013 om 14:33 #18128570Bovendien is het zelfs beter voor de motor
want hele stukken 130 vind een 1.2 met vierbak niet echt leuk :D
als je even goed zoekt kun je misschien al zo’n bakkie voor 50 eurie op de kop tikken22 april 2013 om 14:37 #18128571je kan deze man eens even mailen.
een hele tijd geleden had ik haast een d kadett zonder blok gekocht, hij had er 1 voor weinig.
ik denk dat je bij hem ook wel een bak kan kopen voor niet te veel geld.anders kun je misschien nog ff hier informeren.
http://dkadett.forum2go.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;22 april 2013 om 14:49 #18128572Hoeft niet per se van een kadett te zijn
die van een corsa b kan er ook gewoon op
van onze corsa is een f10 5bak uit een corsa b c14nz
staan meerdere geschikte bakken op mp voor 50 eurrie ;)22 april 2013 om 15:21 #18128573@trashmetal wrote:
Hoeft niet per se van een kadett te zijn
die van een corsa b kan er ook gewoon op
van onze corsa is een f10 5bak uit een corsa b c14nz
staan meerdere geschikte bakken op mp voor 50 eurrie ;)oke bedankt voor je tip
22 april 2013 om 15:23 #1812857422 april 2013 om 19:55 #18128575@trashmetal wrote:
Bovendien is het zelfs beter voor de motor
want hele stukken 130 vind een 1.2 met vierbak niet echt leuk :D
als je even goed zoekt kun je misschien al zo’n bakkie voor 50 eurie op de kop tikken130 in 4 (4bak) had onze 12ST nooit problemen mee gehad hoor!!!! zelfs meer dan 150km achter elkaar gevloerd ging ie niet stuk van (170 a 175km/u op de klok).
Draaide dan nog zuiniger als 1 op 11..de C12NZ was al snel voorzien van een 5bak, deze bromde veel mee als de 12ST (is ook een GEHEEL ANDERE motor met ander Boring en Slag)
Willem
22 april 2013 om 19:56 #18128576Let wel bij aanschaf op waar de bak afkomt, de ondernokker (ohv) bakkies passen niet op de bovenokkers (ohc) dacht ik
22 april 2013 om 20:03 #18128577@wim-v6 wrote:
@trashmetal wrote:
Bovendien is het zelfs beter voor de motor
want hele stukken 130 vind een 1.2 met vierbak niet echt leuk :D
als je even goed zoekt kun je misschien al zo’n bakkie voor 50 eurie op de kop tikken130 in 4 (4bak) had onze 12ST nooit problemen mee gehad hoor!!!! zelfs meer dan 150km achter elkaar gevloerd ging ie niet stuk van (170 a 175km/u op de klok).
Draaide dan nog zuiniger als 1 op 11..de C12NZ was al snel voorzien van een 5bak, deze bromde veel mee als de 12ST (is ook een GEHEEL ANDERE motor met ander Boring en Slag)
Willem
Wij hebben er ook nooit problemen mee gehad hoor!!!! alleeen moet je zo fokking hard SCHREEUWEN om elkaar te verstaan!!!
5 bak is VEEEL fijner rijden
170 met een 1.2st en 4bak :hmmz :hmmz22 april 2013 om 20:09 #18128578@trashmetal wrote:
Wij hebben er ook nooit problemen mee gehad hoor!!!! alleeen moet je zo fokking hard SCHREEUWEN om elkaar te verstaan!!!
5 bak is VEEEL fijner rijden
170 met een 1.2st en 4bak :hmmz :hmmzik weet 1 stukje waar dat kan
is ongeveer 10 km voor maastricht
22 april 2013 om 20:12 #18128579:jerry moet je nog wind mee hebben
22 april 2013 om 20:23 #18128580170 is wat ie altijd op de klok haalde, meestal wel harder….
Wel een gereviseerd exemplaar (zwak punt is de originele zuigerveren, als deze eenmaal vervangen zijn, blijft zo’n 12ST motortje eeuwig draaien..
130+
dat kan ook prima bij de oosterburen!!ik heb zelfs een keer 185 op de navi gehaald met een Kadett-E 12SC ondernokker met 4bak haha…
Dit was wel vals spel, Compressie was opgeschroefd naar 14bar per cilinder..Willem
22 april 2013 om 20:30 #18128581dan zullen wij wel een hele korte bak en jij een hele lange hebben gehad
want voorbij de 145 heb ik hem niet gehad, want hij smeekte om een 5e gang
heb het kreng zn zin maar gegeven :jerry22 april 2013 om 21:44 #18128582Met mijn 1.2sc met 4 bak (tegen de) 170 op de klok…was wel vol geladen tot de hoogte van het raam (ook bijrijders stoel, kwam terug van vakantie) en vals plat omlaag. Dus niet echt een goede meting maar het kan wel.
27 april 2013 om 22:56 #18128583Vol op zijn staart hield ie makkelijk hele stukken vol hoor, S’avonds naar Soltau (D) Vlgas over de Autobahn 27, het hele stuk!!
de 12SC heeft er nooit wat van gehad, evenals de 12ST 4bak.
De enige auto’s die kapot zijn gelopen zijn opweg naar de Camping een Passat 2.0i CL Variant 1992, een Sp;internieuwe Toyoto Previa, een BMW E36 328i vanos touring, Suzuki Swift 1.3 Twincam 16Valve GTi (deze was het vetste, hele hoek uit het blok :D) nooit een Opel..
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.