ontstekingverdelerhuis

Forumindex Forums Modellen Astra ontstekingverdelerhuis

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Albert K
    Deelnemer

Hallo Allemaal. Als nieuw lid ,Albert geheten, heb ik na driemaal stilgevallen te zijn op de snelweg van de ANWB dan eindelijk een (mogelijke) oorzaak te horen gekregen:
      defecte hallgever. Nu ontdekte ik via dit forum dat het nogal een geknutsel is om alleen de hallgever in het ontstekingshuis te vervangen, dus zou ik de hele verdeler willen vervangen.
      Ik vond er één op ebay: http://www.ebay.nl/itm/VERDELER-STROOMVERDELER-OPEL-ASTRA-F-CARAVAN-CC-1-4-i-BJ-09-91-02-98-/331124260365?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item4d188b3e0d&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
      Kan ik deze makkelijk zelf vervangen of heb ik er speciaal gereedschap/handleiding voor nodig?

miral astra

Ff aftekenen en dan gewoon los halen. Dit kan iedereen. .. wel aftekenen.

Albert K
        Deelnemer

Bedankt! Wil ik proberen, maar zit de hallgever nu nog apart achter de verdeler (zie foto link) of erin? Deze verdeler kost €50 maar als ik zoek naar een hallgever via bv. easyparts kom ik
          op dat kleine ding voor zo’n €100

miral astra

Tja albert. We kunnen alleen antwoorden op de vraag als we wisten wat voor motor en type astra het is.

miral astra

Halgever zit in het onderdeel van de foto. Wat je nu laat zien op de foto is het makkelijkst te vervangen. Bijna plug en play.

Albert K
              Deelnemer

O ja, astra 1.4 C14NZ. Op de foto staat zeker de goede verdeler, maar toch vreemd dat een losse hallgever €50 tot €100 kost en het complete ding €50…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.