ontluchten remleidingen Forumindex › Forums › Techniek › Banden, remmen en onderstel › ontluchten remleidingen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 26 maart 2014 om 16:26 #17264836 imported_GsifreakDeelnemer Lid sinds:29 June 2004 Ik had een vraagje over een astra F. kennis van mij moet er nieuwe leidingen onder hebben, van voor naar achter en beide kanten voor. maar hoe moet ik de remolie door de leidingen krijge? moet ik gewoon het potje vullen, en dan gaan pompen met de rem of? 26 maart 2014 om 17:58 #18225378 Opeltje17Deelnemer Lid sinds:18 January 2012 Kan maar is niet de meest ideale manier, en je hebt de kans dat je je hoofdremcilinder kapot trapt. Het best is een rem ontluchting setje erop, en dan op de klauwen/remcilinders de nippels open draaien tot dat er geen lucht meer uitkomt. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen