Ontgrendelde Corsa lijkt nog half op slot

Forumindex Forums Modellen Corsa Ontgrendelde Corsa lijkt nog half op slot

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364767
    Mastha666
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 May 2016

      sinds gisteren problemen met de deur aan de bestuurderskant van de corsa.

      als ik de deur ontgrendel met de ab dan zie ik de pin bij alle deuren omhoog komen maar als ik de bestuurderskant open probeer te maken dan schiet de pin weer naar beneden en weer naar boven en krijg ik de deur half open.

      als ik de deur met de sleutel zelf open maak dan krijg ik de deur wel open.

      nu heb ik even gevoeld aan de pin in de deur en die gaat veel losser dan bij de andere deuren. En lijkt niet helemaal naar boven te gaan (scheelt 2 mm) waardoor de auto open is maar het slot denkt dat deze nog dicht is.

      nu is mijn vraag zit er onder de pin een veer die misschien afgebroken of lam is en of dit makkelijk te repareren is.

      ik hoop dat er iemand hier op het forum hier meer vanaf weet.

      #18364837
      Mastha666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 May 2016

        is er echt helemaal niemand hier op dit forum die mij hier wat meer over kan vertellen of aan kan geven wat ik er aan kan doen ??

        #18364870
        bitter cd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2008

          Inderdaad binnenin veertje of zo afgebroken, komt regelmatig voor.

          Dus de deurvergrendelingsmotor vervangen, gebruikt genoeg van te krijgen.

           

          #18364943
          Mastha666
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 May 2016

            Bedankt voor je antwoord bitter cd.

            gister een Toyota gekocht, de Opel gaat er uit. Geen zin om er nog tijd en energie in te steken

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.