Onterechte bekeuring

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Onterechte bekeuring

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    nova….
    Deelnemer

Kreeg vanmiddag een bekeuring helemaal ontrecht

Kwam zo,
      Reed op het kastelenplein vanmiddag en zie van die dokussen in en blauw en wit een bekeuring uitschrijven aan een buitenlander.. rij hun voorbij beide dokussen kijken mij aan… kom ik bij de C1000 stap uit dat die twee voor me neus :hmmz wat nuweer,zegt de een mag ik je rijbewijs…ik zeg waarom?? IK zag je met een mobiele telefoon tijdens het rijden vasthouden…. ja ik zag da van 3@4 meter afstand ik zeg hoe kan je gij da nu zien???? telefooon zat in me broek.. kijk maar of ik iemand gebeld heb of mij gebeld is?? ja zegt de andere je kan ook foto s hebben bekeken :swear :fy1 ja ik ga ff onder het rijden foto s zitten kijken!! waar slaat da op??
      Ik zeg dat vecht ik aan.. ja dat mag zegt de ene.. succes zegt tie (was al laaiend en toen nog meer.. me adreline kookte)
      en me ene arm leunde op de middenleuning en de andere aan de raamkant.
      dus hoe kan hij da nu zien da ik een telefoon in me handen had.

fijn weer de staatskas spekken… kutzakken :argue

Sorry voor de eventuele fouten. ben zeer pissig!! :fy1

Fearless
      Deelnemer

Jah ik snap je helemaal…

Dat had ik toen de tijd met de gordel..

Ze beweren dat je fout bent, terwijl je niets verkeerds gedaan hebt. Kan je mooi je bekeuring betalen. En een uur typen om een bezwaar te maken.
        Wat je vervolgens toch niets helpt en alsnog betalen moet.

Ik heb me er ook flink pissig om gemaakt, en als ik dr aan terug denk…….

jethro
        Deelnemer

Das gewoon de STAATSKAS spekken, en NIETS anders!! :fy1 :fy1 :puke :puke :puke
          Die gozert had zeker nog enkele bekeuringen nodig om aan zijn max te zitten, ze moeten ELKE dag een vooraf gestelde aantallen halen.

nova….
          Deelnemer

Was zo`n grijze oude lul

hanskadett

:lol: :lol: :lol: :lol: nova is in de kont geneukt door oom agent :jerry :jerry :jerry :jerry

nova….
              Deelnemer

Flikker is op ……….. aan me reet geen polonaise :jerry :jerry

McKaamos
                Deelnemer

@nova…. wrote:

Maar blijkbaar wel agentenmayonaise :jerry

soepkiepe
                  Deelnemer

nova, als je wel gaat aanvechten moet je hem niet betalen, ook niet na de brief dat je hem eerst betalen moet en dat waneer je wint je het geld terug krijgt.
                    zal ook ff zeggen waarom niet.. denk dat je wel ff kan lachen dan.

ben met mijn familie een tijdje terug naar een jaar markt geweest.
                    met 2 auto’s, daar aangekomen zetten wij de auto in de berm(stonden nergens borden dat we dat niet mochten doen.)
                    mijne stond met de neus tegen de zijne haast.
                    paar uurtjes later komen we bij de auto, wat denk je wat? paar van die wouten op de brommer bonnetjes schrijven :fy1
                    nja we zeiden dus al dat wij dat echt niet gaan betalen, er stonden toch geen borden..
                    wat hebben die stinkerds gedaan?? in de tijd dat wij daar liepen hebben hun borden neer gezet!!
                    nja bezwaarschrift ingediend dus.. exact de zelfde alleen een andere naam er onder dus.
                    wij hadden dus ook de brief dat we dan eerst maar moeste betalen en het geld wel weer kregen als we zouden winnen..
                    wij zijn zo dom geweest om te betalen, de andere party heeft niet betaald…
                    conclussie??
                    andere party hun zaak geceponeerd, onze niet..
                    kom op man, stelletje FLIKKERS zijn het!! kan me er nu nog kwaad om maken haha

nova….
                    Deelnemer

Ok bedankt zal er rekening mee houden ;)

@McKaamos
                      :hmmz :ass :ass :ass :ass :ass :ass

hanskadett

@McKaamos wrote:

@nova…. wrote:

Maar blijkbaar wel agentenmayonaise :jerry

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

HardcoreHell

In bezwaar gaan zover je kan, en anders misschien voor laten komen???

Want als je op deze manier bekeurd word, das toch van de dolle…

En dan gek vinden als men de politie niet respecteert :P (sommige dan)

Misschien eens zoiets doen zoals in Tottenham??? :hmmz :hmmz

DarkNL08
                          Deelnemer

Gewoon doorgaan met bezwaar ! Je hebt toch niets gedaan… dan zou ik het niet zomaar erbij laten zitten….

Wel klote man !!! :fy1 :fy1

Fearless
                            Deelnemer

Bezwaar aandienen kan…99% kans dat je niets krijgt.

Dan kan je het nog laten voorkomen….Dat kost je weer een vrije dag van het werk. Met als nog een grote kans dat de agent alsnog gelijk krijgt.

kaneelschep
                              Deelnemer

Naar man!! is een dure boete. Zeker zo..
                                Maar hoe kut het ook is.. Agent krijgt toch gelijk. Als zij denken iets gezien te hebben en dat doordrukken, moet de wet dat als waar beschouwen. Daar zijn ze agenten voor. Agenten liegen namelijk nooit en het publiek altijd! :P
                                Lijers met hun quotas… Nederlandse agenten zijn de grootste slappelingen van allemaal dat ze dat pikken. En dan nog de strebers erbij die zelfs nog extra bonnen verzinnen.

Ik kreeg eens een boete thuisgestuurd omdat ik te dicht voor iemand langs mijn straat in was gereden.. Geen idee waar ze het over hadden. Maar blijkbaar hadden ze me dat zien doen. In hun wereld.

max
                                Deelnemer

bekeuring altijd aanvechten.

Heb ik ook gedaan met een boete voor bellen tijdens rijden. Stond stil, had geen telefoon in me hand en leunde met mijn elleboog op de stoel naast me.
                                  Volgens de agenten was ik aan het bellen. Pissig geworden, merkte echter als snel dat dat niet hielp, toen maar gezegd dat hij die boete dan maar snel moest schrijven daar ik nog andere zaken te doen had en dan wel een bezwaarschrift in zou gaan dienen.
                                  Vroeg de agent om mijn verklaring bij het Process Verbaal, heb ik gezegt dat ik niet aan het bellen was. Wilde hij niet noteren, dus werd het geen verklaring.

Duurde bijna een jaar met heen en weer schrijven. Heb ook het PV opgevraagd bij de politie en later bij de rechtbank, zeer informatief, altijd doen. De andere agenten en de mensen van de rechtbank hebben me nog extra aangemoedig daar die agent niet als leuke collega (Lees naaier) bekend stond. Bel overzicht erbij gedaan van mijn rekening en daaruit was te zien dat ik niet aan het bellen was, Foto’s erbij van de situatie, enz, enz.
                                  Uiteindelijk mijn gelijk gekregen, maar duurde wel een lange tijd.

Succes

nova….
                                  Deelnemer

Ok bedankt max :thumbup

Me zus gaat het bezwaarschrift opstellen.. komt goed!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.