online editie vs innovation

Forumindex Forums Modellen Astra online editie vs innovation

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Richard123
    Deelnemer

<p style=”text-align: left;”>zit er veel verschil tussen die 2 pakketen</p>
      want ik moet nu kiezen tussen een 1.4 150 pk online editie

of een 105 pk inovation

wie kan mij hier mee info over geven

aapje1963
      Deelnemer

https://m.opel.nl/mobi/model/Astra/Configurator.aspx#configurator/step1

Naar UITRUSTINGSNIVEAU.

Dan op de info knopjes drukken rechts naast de tekst.

Vierwieler
        Deelnemer

Als je voor luxe in het interieur gaat, dan kun je beter kiezen voor Innovation. Vind je motorische prestaties belangrijker, tja dan kun je beter voor 150pk kiezen. Mooiste is natuurlijk als je het allebei zou kunnen kiezen :yes:

eppo61
          Deelnemer

Ik rijd momenteel in de 110 kW Innovation, en zou bij een volgende keer de 77kW-versie kopen.
            De 110 kW-motor is niet bepaald storingsvrij; diverse Astra-fora (NL-DE-UK) beschrijven behoorlijk wat (ernstige) klachten aan dit blok.
            Van de 77 kW-versie zie je dit niet/nauwelijks: voor het dagelijkse woon/werk en periodiek langere ritten is de 77 kW-versie voldoende.
            Maak gewoon eens proefritten in beide versies !

:scratch:

aapje1963
            Deelnemer

De 105 PK 3 cilinder rijd echt goed.

Astra_DLS
              Deelnemer

Wat zijn je afwegingen om voor de een of de ander te gaan? Ik heb gekozen voor een upgrade naar de 136 pk (diesel) omdat ik dat vermogen wel erg fijn vind. Ik had daar ook de ruimte voor, maar als ik echt moest kiezen, dan liever minder vermogen en een fijne omgeving om in te verblijven.

Vierwieler
                Deelnemer

[quote quote=18358295]als ik echt moest kiezen, dan liever minder vermogen en een fijne omgeving om in te verblijven[/quote]

Precies! Ik heb slechts een 1.0 maar ik rij probleemloos met 4 personen en kofferbak vol dwars door hartje Parijs en door de heuvels. Maar wel lekker in een Innovation met Innovation+ pakket en winterpakket. Dus perfecte AGR-stoelen, lekker warme handen en kont, groot navischerm, getinte ramen, mooie velgen, de verchroomde rand langszij, geen handrem,  enz enz. Ik voel me een koning in deze auto.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.