Forumindex › Forums › Modellen › Astra › ongelukje….astra h 18′ velg naar de klo….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 september 2012 om 08:43 #17252306
Reed vanochtend, (met slaap in mn ogen) langs de karwei in Groningen over een stuk beton heen +-10cm hoog,
met linker voor wiel, met een gangetje van rond de 60km p uur.
dit is het resultaat:
Ze zijn daar bezig met groot parkeerplaats, en hebben geen rode lint gespannen daar
Waar het los liggend stuk beton lag :argue
tjah shit happens… gelukkig niet tegen de vrachtwagen aan geknald.
gaat me geld kosten dit geintje :???:
wat zal een eventuele herstel gaan kosten.. iemand een idee?
Een velgen dokter?
zal dan wel een winter projectje worden,
of nieuwe 18inchen :hmmz
17 september 2012 om 08:47 #18066649Losliggend beton, in de vorm van doelbewust daar gelegen, of hoort daar niet, en slecht gemakreerd.
bij het laatste zou je natuurlijk de wegbeheerder aansprakelijk kunnen stellen..
Wel klote, zijn Prachtige wielen..
Willem
17 september 2012 om 08:50 #18066650maat van me heeft een tijd terug ook een velg stuk gereden door een verkeert stuk weg, die heeft toen ook geld gekregen van de gemeente.. weet niet of het voor dit ook opgaat.
17 september 2012 om 09:01 #18066651Zijn idd prachtige velgen, hoop dat het niet al te veel geld kost
om het te laten repareren…heb nog geen afwijkingen gemerkt gelukkig, moet er nog ff op rijden zo…
word dan maar snel op m’n winter setje moeten gaan rijden.
Ben uiteraad terug gereden om te kijken waar ik overheen geknald ben.
zag 20meter ervoor wel een bord van ‘let op werkzaamheden’ maar geen lint. tjah…zal straks in m’n pauze ff kijken als er straatemakers zijn,
zal weinig zin hebben denk ik.
Hoe dan ook blijft zonde.
opzoek naar een velgen dokter omgeving Groningen.17 september 2012 om 10:34 #18066652Zo zo jij hebt een toekel gemaakt.
Zou inderdaad naar de gemeente gaan en paar foto’s maken waar je overheen bent gereden, dan heb je in iedergeval nog bewijs, voordat het dadelijk opgeruimd is.
17 september 2012 om 10:57 #18066653Inderdaad, meteen ff foto’s schieten van de plek des onheils… Verder erg zuur, zorg gewoon dat je evt. je verzekeringsmaatschappij belt zodat je ook e.e.a. kan overleggen.
De band lijkt nog wel hard?
17 september 2012 om 12:08 #18066654Foto maken van het beton situatie, dan mailtje sturen naar de desbetreffende gemeenten. Krijg je het in de meeste gevallen gewoon vergoed.
17 september 2012 om 12:36 #18066655Erg jammer van de schade , idd proberen de schade te verhalen op de wegbeheerder.is het een 2-delige velg? Misschien is er dan op ebay een losse rand te scoren
17 september 2012 om 15:07 #18066656kost gemiddeld 80-90 euro voor de velg gelijk nieuw te maken inclusief opnieuw spuiten en alles
een goeie is de velgendokter in nl17 september 2012 om 16:20 #18066657http://www.jvd-wheels.com/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false; :thumbup
17 september 2012 om 20:51 #18066658Forum leden bedankt voor de reacties….
S’middags weer terug gegaan zonder een foto te maken:hmmz goed bezig! Maar nu wel rood-witte lint langs de weg.
Geen bewijs of getuigen, betonblok al verwerkt in de weg :thumbup
@opel-motorsport: Ga m’n velg idd naar de velgendokter brengen :wors (Als ik de winterset eronder heb gezet)
Hoop dat het voor die prijs klaar gemaakt kan worden, zal een foto plaatsen als ie terug is.
Heb iets meer info gevraagd. M’n verzekering gaat dit niet dekken
Zal wat beter uit m’n doppe kijken s’morgens.
Wel pijnlijk zo’n schade :( -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.