Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Ongeluk met m'n C :( –> Immitatie is ruk! –> Ne
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2010 om 08:13 #17227716
Ik reed op een voorangsweg (bocht), daarop zitten 2 wegen met haaientanden. van 1 van die wegen kwam de tegenpartij… Die op de weg even langzamer/stil stond… Kon niet meer uitwijken dus boven op de rem gegaan, naja oude auto = blokerende remmen = glijden, hij hoorde mij zo aanglijden en kon nog een beetje gasgeven… Maar z’n achterkant zit goed in elkaar…
Voorangweg = N301 naar de snelweg. Hij kwam vanaf de Mc’donalds af (had haaientanden). Dus goed schuldig lijkt me.
28 oktober 2010 om 09:20 #17749988altijd vervelend dit soort dingen, zo te zien is de schade bij je kadett gelukkig beperkt.
wel allebei schadeformulier ingevuld ter plekke met krabbeltje? Lijkt me verders vrij weinig aan de hand in dat geval;)
28 oktober 2010 om 10:09 #17749989Papieren stukje verderop in een restaurant ingevuld. Hij claimde nog dat er een 3de partij bij was, maar dat zoekt ie maar lekker zelf uit met de verzekering. Hij stond op mijn weghelft… En ik kon niet uitwijken/remmen. Dus tja…. Vertel maarés wie dan de schuldige is :) (Ik heb een voorangsweg)
Vind ‘t wel best, schade is op 1000 euro neer gezet door m’n garagehouder. Dus ze sturen wss een expert langs.
Schade is voornamelijk ‘t voorscherm. naja opel is opel niet als ‘t niet roest. Ding was roestig… Maar nog lang niet rot genoeg om gelijk per direct te moeten vervangen.
Auto is wss totalloss verklaard hierdoor, dus moet ‘m terug kopen e.d. maja dat zien we allemaal wel…
28 oktober 2010 om 10:31 #17749990Vriend van mij heeft hetzelfde gehad met een rode kadett C.
Hij reed op een voorrangsweg circa 75/80 waar je 50 mocht. Een auto reed de weg op zonder hem voorrang te verlenen, ook hij kon niet meer op tijd remmen waardoor die is gaan glijden en op de zelfde plek als jij de andere auto heeft geraakt.
Helaas is hij schuldig bevonden, hij is immers op de achterkant van de andere auto geklapt.. Hoop voor jou dat dit niet 1 zo’n zelfde zaak gaat worden!28 oktober 2010 om 10:41 #17749991Hij heeft meerdere keren zelf gezegt dat hij volledig aansprakelijk was… Dus we zien ‘t wel, en daarbij reed ik al 50km/h waar je 80km/h mag… Ik had al weinig snelheid. Vond de situatie zelf al gevaarlijk… Maar hij zette toch de auto de weg op. Ben 100% zeker ervan overtuigt dat hij schuldig is. En hijzelf ook. Dus we zien ‘t wel…
28 oktober 2010 om 14:45 #17749992hahaha die bmw heeft precies meer schade dan je kadett :wors maar toch o zo een grote zonde van je kadett. Succes met het herstel ervan
28 oktober 2010 om 15:39 #177499931-0 voor de kadett ! uiteraard wel erg jammer ! maar gelukkig valt het op het oog nog mee en heb je zelf niks
28 oktober 2010 om 15:59 #17749994origineel gepost door Looney
Vriend van mij heeft hetzelfde gehad met een rode kadett C.
Hij reed op een voorrangsweg circa 75/80 waar je 50 mocht. Een auto reed de weg op zonder hem voorrang te verlenen, ook hij kon niet meer op tijd remmen waardoor die is gaan glijden en op de zelfde plek als jij de andere auto heeft geraakt.
Helaas is hij schuldig bevonden, hij is immers op de achterkant van de andere auto geklapt.. Hoop voor jou dat dit niet 1 zo’n zelfde zaak gaat worden!dan heeft geen goede rechtbijstands verzekering, en zich af laten troeven.
ik heb een A corsa in een andere auto gereden, nog verder naar achter toe, en ik heb gewoon me geld gehad.
29 oktober 2010 om 22:23 #17749995Jij klapt achterop een auto! Dus jij ben schuldig. Hoe hard het ook klinkt! Das nu.eenmaal de regelgeving. Ik hoop voor jou dat ik.ongelijk heb, maar mijn familie zit voor de helft bij de politie, dus ik ben ervan overtuigt dat jij schuldig bent. Zwaar onterecht! Ik wens je het beste toe!
30 oktober 2010 om 07:50 #17749996Naja omschrijving van hem van ‘t ongeluk toont aan dat hij recht op mijn weghelft stond en probeerde weg te komen… Dus ik laat ‘t lekker aan de verzekering over. Ik kon niet sneller remmen/nat wegdek/ontwijken lukte ook niet. Dus we zien wel… Schade aan de kadett valt reuze mee, maar ik heb ‘t liever niet betaald uit eigen zak. Gezien ik op een voorrangsweg zit…
Weet niet hoe je de achterkant ziet als zijnde waar ik erop geklapt ben, maar net achter de achterdeur raakte ik ‘m al. Was geen ontwijken mogelijk meer…
30 oktober 2010 om 08:40 #17749997Zonde van de kadett … maar je hebt wel een dik slachtoffer uit gekozen;)
succes met de verzekerring:thumbup
grt
16 februari 2011 om 10:49 #17749998Hoe is dit afgelopen?
Gr16 februari 2011 om 11:26 #17749999Inderdaad, ik ben ook benieuwd…..
Groet, Rik
16 februari 2011 om 13:48 #17750000kan aan mij liggen. maar als je achterop een stilstaande auto rijdt ben je toch fout?
16 februari 2011 om 14:18 #17750001Jah normaal wel, vooral als hij in dezelfde richting als jou rijd. Maar volgens mij kruisde hij voorlangs, dus is het een aanrijding van opzij, het was dan wel tegen de kofferbak maar wel vanaf de zijkant dus dit gaat wel goedkomen, als je niet te hard gereden hebt en de kruising is onoverzichtelijk dan al helemaal. Voordeel is dat die man de aansprakelijkheid op zich neemt.
Maar tis jammer van die Kadett maar die beemer heb je goed te grazen genomen. Haha, toch best stevig zo’n c kadettje.
16 februari 2011 om 14:22 #17750002Hoop dat de verzekering alles inorde maakt zodat je Kadett weer gerepareerd kan worden. Altijd zonde Maar gelukkig zijn jullie niet gewond geraakt.
Succes met de afhandeling.
16 februari 2011 om 18:28 #17750003zonde van je kadett man. en gelukkig heb je zelf ook niks, das het belangrijkste.
17 februari 2011 om 17:36 #17750004Schade deels vergoed gekregen, voorscherm zelf niet, want die was ‘verrot’ dus weigerde ze te vergoeden. Maar bumper/spuitwerk/knipperlicht/beetje laswerk is vergoed :)
Ben alleen echt aan ‘t kloten om die poedersuiker immitatie voorschermen erop te krijgen. Als iemand originele wilt ruilen ervoor GRAAG. Ik word er gestoort van in elk geval :D Zondag ga ik weer proberen om ze erop te krijgen. Als ‘t dan lukt kan hij deze maand nog naar de spuiter voor ‘t neusje te laten opknappen :)
Allemaal goed gekomen dus, geen gezeik gehad met de verzekering e.d. allemaal prima :)
Zat op een voorrangsweg, dus had gewoon voorrang. Dus zaak was redelijk snel in mijn richting bepaald.
17 februari 2011 om 19:02 #17750005mooi dat het weer goed komt met de wagen.;)
17 februari 2011 om 19:12 #17750006[rquote=1870146&tid=135928&author=mantameijel]kan aan mij liggen. maar als je achterop een stilstaande auto rijdt ben je toch fout? [/rquote]
Voorrangsweg zit in een bocht, hij stond te wachten. Wou nog effe snel voor mij langs glippen… Lukte ‘m bijna, maar ik begon al te remmen toen ik zijn koplampen naar mij toe zag bewegen. Voelde al aan dat ‘t fout ging…
Kortom, hij was niet snel genoeg weg van mijn rijbaan + ik zat in de slip van ‘t remmen…
Afijn, voorrangsweg = voorrang.
Of je ‘m nou voor of achterop de auto raakt maakt niet uit. Tenzij je moedwillig na een auto toe stuurt zal een verzekering niet moeilijk doen hierbij…
18 februari 2011 om 15:27 #17750007Je hebt U2U ;)
4 maart 2011 om 12:27 #17750008Neue voorschermen!
Bestuurderskant moet de dorpel en keienvanger nog beter gemaakt worden, maar het scherm past in elk geval goed… Nu is ‘t alleen nog een kwestie van de dorpel effe lassen + keienvanger terug drukken (ivm. die BMW boem doen)
En dan zal alles goed sluiten als de keienvanger ook weer z’n originele vorm heeft :)
Ps, keienvanger is gelast niet geplamuurt ookal lijkt ‘t wel geplamuurt :P Best raar wat een slijptol op vers gelast staal doet :D
Maar ‘t moet beter, vind ‘t niet mooi zo. In elk geval passen de voorschermen! Beter dan die rommel immitatie zooi, had er nooit aan moeten beginnen!
5 maart 2011 om 06:13 #17750009nice!
7 maart 2011 om 20:18 #17750010wat ga je doen met dat antenne gat ? ik heb dat namelijk ook maar heb geen idee wat ik ermee aanmoet…:hmmz
7 maart 2011 om 22:32 #17750011Weet niet, geen zin in dichtlassen. Dus ik stamp wss weer een antenne erin :P
Maar je kan ‘t simpelste gewoon een rondje uitknippen uitblik, dat op een vierkant plaatje lassen. Dat aan de binnenkant van ‘t voorscherm erin lassen… En daarna van buitenaf de zooi aflassen… En daarna gladslijpen. Zie je er niks meer van :) Effe beetje spuitplamuur/en spuiten maar.
We zien wel wat we met ‘t antenne gat doen, heb geen moeite met een antenne erop in elk geval. Autootje blijft toch origineel, en origineel zat er een antenne op dus waarom niet :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.