ongeluk met mijn TIGRA

Forumindex Forums Modellen Tigra ongeluk met mijn TIGRA

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226000
    miral astra
      Lid sinds:
      9 June 2010

      goeie dag TIGRA rijders :thumbup

      ik ben Esther en rij nu 4-5 maanden in mijn Tigra, het is heel heerlijke auto om in te rijden en is ook lekker snel.

      maar naar al het mooie komt een eind zeggen ze altijd:cry
      gister middag ben ik tegen een merecedes vito aan gereden,nou ja aan gereden! er onder gereden was het meer. het ging allemaal heel snel:( en nu zit mijn lieve tigratje inelkaar:cry

      nu heb ik 1 klein probleem:cry mij vriend wil de auto in onderdelen gaan verkopen:swear maar ik hou van mijn tigra:wub
      ik wil mijn tigra weer op de weg hebben, dus nu ben ik op zoek naar onderdelen voor mijn TIGRA, zoals je zelf wel kan zien heb ik een motorkap nodig en een zijscherm en radituer (koelding) en nog een voor balk hoorde ik gister:hmmz
      vanavond gaan ze hem verder uitelkaar halen en hoor ik wat er nog meer voor schade aan zit/onder zit:cry

      nu is mijn vraag:zijn hier ook mede Tigra rijders die toevallig nog onderdelen over hebben die ik kan overkopen:D

      mijn tigra:wub moet gemaakt worden en niet gesloopt worden:cry hij mag niet in onderdelen verkocht worden:swear

      p.s ik log in onder mijn vriend zijn naam, als je wat heb voor mij kan je me emailen op extreem26@hotmail.com:cry


      #17729349
      dennis121
        Lid sinds:
        7 October 2009

        nog belangrijker…. hoe ben JIJ er vanaf gekomen?
        Bij beetje last van nek/rug METEEN naar de dokter toe!!!!!!!!!!!!!
        echt belangrijk!

        Zou eerst ff alle schade afwachten joh :O
        vaak is schade erger dan dat het lijkt…
        mijn corsa had ook maar klein beetje schade voor het oog..
        maar ondertussen was ie DIK total loss!

        suc6 met afhandeling! en hopen dat het allemaal meevalt!

        #17729350
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Succes, en idd snel naar de dokter! Let er wel op, dat de schade niet alleen optisch kan zijn. Zelf haal ik onderdelen van zowel de sloop, als de dealer zelf, afhankelijk van wat het moet zijn. Ook heb ik goede ervaring met arta-parts. Niet iedereen is hier over te spreken, maar ik wel. :)

          #17729351
          Bu5t3d
            Lid sinds:
            12 September 2009

            als ik jou was zou ik zoveel mogelijk forums inloggen,
            ook die van ons. (staat onderaan de post)
            en daar een topic aanmaken en er zijn altijd mensen die je willen helpen.

            misschien heeft iemand nog wel iets over en wil het voor een schijntje verkopen?

            ben je er zelf goed vanaf gekomen?

            ik zit nu ook thuis ivm met een ongeluk met me tigra.
            en heb nu pas na 3 dagen last van me rug!

            mvg John

            #17729352
            miral astra
              Lid sinds:
              9 June 2010

              dank jullie wel voor de reactie’s gelukkig hebben ik en mijn vriendin niks.:thumbup

              maar mijn vriend zegt dat vlees weer aangroeid en die auto naar een half jaar nog steeds het zelfde is :swear

              maar dat zijn mannen:cry

              #17729353
              2e-c14nz
                Lid sinds:
                5 June 2009

                nja gelukkig hebben jullie niets. Het is en blijft een afweging die je moet maken. M’n vriendin was afgelopen winter ook rechtdoor gegaan in een bocht ivm sneeuw. Nu viel de schade gelukkig mee, en heb ik dit ook gemaakt. Nu is het bij jullie net ff iets erger uitgepakt. Succes met de vorderingen / reparaties.

                #17729354
                Arjen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Probeer de onderdelenlijn.nl eens. Je kan hier invoeren wat je nodig hebt. Alle sloperijen zitten hier bij aangesloten. Misschien heb je succes.

                  #17729355
                  BlackVec
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 February 2008

                    Echt minder van de schade aan de tigra, maargoed als je zelf maar niks hebt.

                    Heb nog wel wat tigra onderdelen zoals motorkap, scherm, voorfront, (koplamp?) maar niet in de goede kleur…

                    Gr Menno.

                    #17729356
                    miral astra
                      Lid sinds:
                      9 June 2010

                      origineel gepost door CalibraMenno
                      Echt minder van de schade aan de tigra, maargoed als je zelf maar niks hebt.

                      Heb nog wel wat tigra onderdelen zoals motorkap, scherm, voorfront, (koplamp?) maar niet in de goede kleur…

                      Gr Menno.

                      dank u wel voor de U2U:D

                      #17729357
                      Anoniem
                        Lid sinds:
                        1 January 1970

                        deze is nog best te redden
                        dus inderdaad klaar maken die tijger:thumbup

                        je vriend is ckr niet helemaal goed bij z,n hoofd:hmmz;):P

                        vlees groeit weer aan??????
                        nou niet als je een arm been of whateffer mist:o

                        had cker geen zin om jou tijger weer te herstellen:hmmz;)

                        onderdelen zijn er nog wel te koop
                        ook via mplaats of sloperijen;)

                        #17729358
                        miral astra
                          Lid sinds:
                          9 June 2010

                          hallo heren tigra rijders,

                          ff een update. ja ik was van plan om deze auto in onderdelen te verkopen. maar die beslissing ging ik met zekerheid pas nemen als ik zeker wist dat de schade te veel was dan de auto waard is.

                          affijn na gister zijn we eruit, de tigra kan en word weer gemaakt. de schade is nog te maken en hoeft ook geen 1000 den euro’s te kosten.
                          wat is er nodig voor de trigra weer op de weg te krijgen:
                          nieuwe motorkap (2e hands in kleur)
                          nieuwe zijscherm (2e hands in kleur)
                          koplamp (2e hands)
                          radiateur (ik hoop ook 2e hands)
                          en voor kant frame werk waar de koplampen in zitten.

                          dit al gaat nog wat tijd kosten en veel speur werk.

                          #17729359
                          Clubber
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            met zo’n 450 euro moet je kleur kunnen zijn voor alles.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.