Ongeluk Astra – update: auto weer terug!

Forumindex Forums Modellen Astra Ongeluk Astra – update: auto weer terug!

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17767744
    Step-han
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 September 2010

      @Fearless wrote:

      Mooi toch, die koplampjes zo :wors

      Tot de volgende ronde :thumbup en dan zonder schade aub :angel :angel

      Hahah! Ja ik hoop nooit geen schade meer te krijgen, bah!

      Nu maar eens even goed gaan nadenken wat van achterlichten erin komen.. wil daar ook donkeren in hebben, maar niet die standaard donkere van opel. Liefst met LED.

      #17767745
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Ziet er goed uit weer! Echt mooi met die koplampen zo! :thumbup :kewlpics


        @Fearless
        , geweldige avatar heb je :D :thumbup

        #17767746
        arjontje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2006

          @wim-v6 wrote:

          >

          – nu klink ik wel als een moraalridder denk ik zo, maar ik ben ook niet heilig hoor, ben welliswaar nog nooit achterop een andere auto gevlogen, maar heb wel de nodige capiolen moeten uithalen om dat te kunnen voorkomen.

          > 1x heel ernstig zelfs, als ik daar achterop geklapt was ……………………… had ik een hele rij auto’s aan geduwd.. met alle gevolgen van dien.
          – ik reed met de vrachtwagen hier op de snelweg, rijdt zo’n 15m³ busje voor me (klein bakwagentje) op snelheid ruim voldoende afstand), die vliegt opeens naar rechts de vluchtstrook op
          – ik kijk er gauw langs, echt een hele rij stilstaande auto’s die het busje te laat heeft gezien….
          – ik in de vol ABS naar links terug de snelweg opgestuurd waar ZEER oplettende automobilisten gelukkig ruimte maakte voor me
          – ik schat de ruimte tussen de laatst stilstaande auto en mijn vrachtwagen op een centimeter of 15 a 20

          ik had niet willen weten wat er dan allemaal had gebeurt, als ik met 80 die stilstaande rij in gereden was. maar heb er wel van geleerd, dat kan ik je melden….

          Willem

          Ook 1 keer zo iets mee gemaakt als bij rijder dan.
          Lekker aan het rijden op de snelweg.
          Schiet de auto voor ons naar rechts, en dan zie je alleen maar stil staande auto’s.
          vol in de ankers dus. Door netjes afstand te hebben gehouden en het weg schieten van de voorligger genoeg ruimte over.

          Moet zeggen wist niet dat me hard zo snel kon kloppen.

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.