onderweg in het buitenland

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum onderweg in het buitenland

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    greg
    Deelnemer

Hoi,

Tsja…. niet echt op de bestemming, maar wel onderweg ! Volledig afgeladen staat hij hier in de avondschemering bij te komen na zo`n 800 km gereden te hebben, is het geen plaatje!:wub

Wat ik zelf erg mooi vind is de instapverlichting en wat rijd ie heerlijk! En ook de climate control mag niet onbreken bij 40 graden.

Groet greg

Silver

zeker wel een mooie Vec.
        op de frauenparkplatz:thumbup

PAASHAAS
        Deelnemer

Ghehehehehe dat viel mij ook gelijk op ja :P

Dankzij jou foto kwam ik er net achter dat ik halverwege het dak nog een set montagepunten heb voor het bagagenet, lache, was me nog niet eerder opgevallen :P

Waar gaat de reis heen ?

greg
          Deelnemer

Jaja…dat heb je als vrouwlief ook graag rijdt! Maaruhh… wat te denken van die wc`s die ook nog eens recht tegenover die “Frauenparkerplatzen” zijn geplaatsts :hmmz!!!!! Zo wordt je als man wel erg gediscrimineerd, je zal maar nodig moeten haha…..

Deze foto`s zijn op de heenreis richting Italië (Gardameer). Tijdens onze vakantie heb ik de auto nog maar net kunnen redden van een enorme hagelbui, door de auto onder de luifel van de tent te parkeren. Desondanks toch nog een drietal diepe hagelputten in het opeltje :cry.

Gelukkig goed verzekerd, dus die schade wordt wel gerepareerd. Heb ik gelijk een goede reden om die dakspoiler, die ik al langer wilde te plaatsen haha..:) enne gelijk maar die roestplekken behandelen.

Dit is nu al mijn derde Opel die roest heeft op de beugels van de achter zijdeuren. Wordt je toch niet goed van. Eigenlijk vindt ik dit een puntje voor de garantie!

Foto van de grote van de hagelstenen die gevallen zijn rond het Gardameer op 17 juli 2009

.

wim-v6
            Deelnemer

Dat zijn beste keien zeg..

dat wil wel schade opleveren.

Willem

vectra2004gts
              Deelnemer

he was jij er ook ik ook alleen niet tijdens de hagelbui zelf gelukkig auto schade vrij maar onze nieuwe caravan het hele dak vol deuken :cry:swear welke camping stond jij wij op belvedere lazise

greg
                Deelnemer

Hoi Marcel,

Lucky u…..!!!Nee ik stond iets verder op camping Lido ( Pacengo).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.