Onderlip bumper voorkant vectra GTS 2.2DTI 2004

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Onderlip bumper voorkant vectra GTS 2.2DTI 2004

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    LouisBouwman
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Weet iemand toevallig of de zwarte onderlip die onder de voorbumper zit vast zit met een aparte schroef?

De onderlip schuift met regelmaat uit elkaar waardoor 1 kant los rammelt Ik wordt er een beetje hopeloos van om elke weet de onderlip in elkaar te zetten

groet

Louis Bouwman

EddyVectra3.2V6
      Deelnemer

Ik heb weliswaar een station met een iets andere neus, maar wellicht zitten die bumperlip bij de GTS op dezelfde manier gemonteerd. Afgelopen weekend heb ik de bumperlip er zelf afgehaald. Bij mij zit aan beide zijkanten aan de binnenzijde net achter de wielkuip een boutje M8 die de lip aan de zijkanten vasthoudt. De rest zit geklemd. Ik kan mij voorstellen dat zonder die boutjes de bumperlip los kan schieten.

evertfisherman
        Deelnemer

de bumperlip van het type GTS schiet vaker los omdat deze uit twee inelkaar geschoven delen bestaat. Hij zit vastgeschoven en op de uiteinden zitten schroeven zoals hierboven beschreven. Verder zit er nog enkele spreidnieten op zoals ik me kan herinneren.

Ik heb op mijn Sedan ook een GTS bumper gezet en zo af en toe schiet deze wel eens los bij wat hogere stoepranden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.