Onderhoudsprijzen en aanschaf Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Onderhoudsprijzen en aanschaf Astra J

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Airwave
    Deelnemer

Mijn vriendin en ik willen gedurende dit jaar onze huidige auto gaan vervangen (zeer waarschijnlijk) voor een Astra J. Nu ben ik aan het vergelijken wat voor ons het beste is en ben ik de kosten aan het vergelijken. De keuze zal vallen op een 1.4 of 1.3 CDTI. Nou heb ik compleet internet al afgezocht, maar automerken vinden het tegenwoordig hip dat je nergens de onderhoudsprijzen meer terug kan vinden :swear

Weet iemand wat de onderhoudsprijzen en onderhoudsintervallen zijn voor de 1.4 en 1.3cdti?

Ik heb wel al gelezen dat ze beide niet de snelste zijn (maar is voor ons niet relevant) en dat de 1.3 zeer betrouwbaar is. Zijn er verder nog punten waar op te letten? ;)

Lange tijd hier niet geweest btw :P

barrynoname
      Deelnemer

Ik bezit de 1.4 ecoflex, riid prima maar niet heel vlot.
        Verder zal ik mij ook moeten laten verassen met de grote kleine beurt prijzen.

astraTD

Wat zijn je kms per jaar?

Als je weinig rijd en toch diesel pakt, een diesel zakt veel meer in de waarde als een benzine.

Airwave
          Deelnemer

Die zullen tussen de 15.000 en 20.000 zijn. De vraag voor de 1.3 CDTI gaat voorlopig niet meer op. Er zou misschien sprake gaan zijn van het maken van meerdere km’s voor het werk, maar het is fiscaal veel voordeliger voor mij en even snel om het OV te pakken. Ik ben nog wel benieuwd naar de onderhoudsintervallen en prijzen van de 1.4 en 1.4 turbo! Weet iemand die?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.