Onderhoudsbeurt

Forumindex Forums Modellen Insignia Onderhoudsbeurt

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250688
    jan350
      Lid sinds:
      6 May 2012

      Vandaag heeft m’n Insignia een grote beurt gehad (kilometerstand 91.000)
      bij Broekhuis in Zeewolde.
      Wat mij weer blij verraste was de rekening.
      Deze was € 267,38 (incl. BTW)
      Hierin zat zelfs een airco inspectie en zijn de de wielen van voor/achter omgewisseld
      en uitgebalanceerd. En als toetje was de auto ook nog gewassen.
      Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

      Groeten Jan

      #18049228
      Melgi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 July 2011

        Jan350,

        Daar worden we vrolijk! Dealers waarbij goed klantcontact en klantvriendelijkheid centraal staat en helemaal als het tegen een goede prijs is, zijn helaas meer uitzondering dan regel. Daar moeten we dus zuinig op zijn ;-). En van genieten, hahahahahahaha!

        Sent using Tapatalk HD

        #18049229
        nicocorsa
          Lid sinds:
          6 June 2006

          hij . wel tof dat het zo goedkoop geregeld is .

          wil geen spel breker zijn maar als ik mijn insignia . groot onderhoud heb gedaan op 60dkm en zelf technieker ben bij opel in belgie. heb ik zelfs met mijn voordelen zoveel betaalt . als jouw .

          de olie die er alleen al in moet bij mijn insignia diesel dexos 2 kost bij ons 12.45 per liter en in de 2.0cdti moet 4.5 l .

          zolang je wagen goed rijdt en jij tevrede bent is dat het beste . en de tevrede klant bij een tevrede garage is spijtig genoeg . een weinig voorkomende zaak tegen woordig met die hoge prijze . van tegenwoordig .

          wij als kleine dealer staan nog langs de klante wat toch ook wel een speciale band wekt met de auto en klant zelf . waarbij klant zelf gezegd wordt wat eventueel zou kunnen wachte of niet om zo de rekening beetje binnen de perke te houde. wat tegenwoordig in de grotere dealers van minder belang is en de wagen in perfecte staat buiten gaat . maar wel hoge factuur koste .

          #18049230
          DCAT
            Lid sinds:
            10 December 2007

            :vertag ik heb laatst 395 euries mogen neerleggen was ik ook bepaald niet vrolijk over

            #18049231
            nicocorsa
              Lid sinds:
              6 June 2006

              dat is een aardige rekening ja .

              zie er veel met zo eentje of meer zelfs vertrekken . en dan een fijne dag nog wense aan de klant in kwestie . ookal is dat erg goed bedoeld . heeft voor een technieker ook geen plezant gevoel . allleee ja voor mij persoonlijk dan toch .

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.