onderdelen xenon insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia onderdelen xenon insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233980
    DCAT
      Lid sinds:
      10 December 2007

      :wors mijn xenon lampen zijn aangkomen ze zien er goed uit ben tevreden.
      heeft er iemand stekkers of weet je iemand die stekkers heeft of de benodigdheden voor xenon insignia

      #17832841
      darksaint
        Lid sinds:
        6 March 2011

        ik weet niet welk een type je besteld hebt.maar indien er geen verloop stekker bestaat,kun je ze zo aansluiten met stekker aantepassen. gewoon effkes schema bekijken…..en aanpassen.

        #17832842
        DCAT
          Lid sinds:
          10 December 2007

          ok foutje van mij het zijn originele koplampen met afl maar moet die afl werken en de automatische hoogte regeling kan ik die niet op de een of andere manier aansluiten op de standaard hoogte regeling:o

          #17832843
          GM-Tuningparts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 July 2005

            denk niet dat dit een handige operatie gaat worden:hmmz

            #17832844
            AsconaC20NE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2004

              die hoogteregeling moet wel werken,

              maar als je die automatisch wilt hebben moet je ook sensoren hebben op de achteras, stuurapparaat, lichtsensor als je die nog niet hebt en het lastigste; je moet jou auto opprogammeren. En het kan best zijn dat de software opnieuw geschreven moet worden. Dan moet er een VCI code opgevraagdt worden etc.

              met andere woordig, dit zal best mogelijk zijn, maar niet ‘even’ als je het AFL ook werkzaam wilt hebben

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.