Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Onderdelen Monza/Senator te koop
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 september 2010 om 21:11 #17226324
Zie mijn advertentie bij te koop aangeboden onder diversen voor verschillende onderdelen Monza/Senator A/B
29 oktober 2010 om 12:05 #17733237Hallo mensen
Ze hebben het slot van me Senator open gebroken afgelopen nacht :fy1 en zoek hier vervanging voor.
De auto heeft automatische deurvergendeling maar nu werkt alleen de bijrijders kant.
Mocht iemand me kunnen helpen of een goede oplossing voor me hebben bericht me dan of zet het hier even bij.Bedankt Marcel
29 oktober 2010 om 14:52 #17733238senator a1… a2 of de B ??
29 oktober 2010 om 15:54 #17733239ik zoek nog een linker voor deur van een senator a2 mag totaal rot zijn
ik heb de complete centraal vergrendeling van links voor nodig dus motor/stangetjes(hoekje)/bekabeling..als het goed is kan ik dat namelijk zo over zetten op mijn a1..
bied het maar aan als iemand wat heeft liggen
29 oktober 2010 om 16:11 #17733240origineel gepost door MantaTeamTwello
ik zoek nog een linker voor deur van een senator a2 mag totaal rot zijn
ik heb de complete centraal vergrendeling van links voor nodig dus motor/stangetjes(hoekje)/bekabeling..als het goed is kan ik dat namelijk zo over zetten op mijn a1..
volgens mij, heb ik die nog staan, zal morgen ff kijken
30 oktober 2010 om 08:57 #17733241origineel gepost door gt/w
origineel gepost door MantaTeamTwello
okeee wil je me dan u2u sturen ?
30 oktober 2010 om 12:49 #17733242ik zoek een contactslot! of in ieder geval het zwarte blokje onder het contactslot
30 oktober 2010 om 16:47 #17733243origineel gepost door MantaTeamTwello
origineel gepost door gt/w
origineel gepost door MantaTeamTwello
okeee wil je me dan u2u sturen ?
helaas had gtw het niet meer.. dus ik zoek het nog steeds.. heeft geen haast maar als iemand er ff aan denkt voor een leuk prijsje…:D
30 oktober 2010 om 16:53 #17733244het zou kunnen dat het van een a2 op een a1 past.
maar het zijn wel 2 verschillende systemen.
denk zelf dat het dan niet helemaal een kliksysteem zal wezen.
maar dat zal wel goed komen.misschien en willekeurig motortje van de sloop ook voldoende? welke je aanstuurt dmv de bedrading in je portier.
30 oktober 2010 om 17:18 #17733245origineel gepost door Ghanz
het zou kunnen dat het van een a2 op een a1 past.maar het zijn wel 2 verschillende systemen.
denk zelf dat het dan niet helemaal een kliksysteem zal wezen.
maar dat zal wel goed komen.misschien en willekeurig motortje van de sloop ook voldoende? welke je aanstuurt dmv de bedrading in je portier.
ja dat had ook gekunt..
daar was k dus ook meebezig..
tot ik dacht van ik las dat stangetje ff aan de orginele die al in de deur zitten.. en dat werkte perfect…
dus k ff t spul goed vast gelast… en toen werd t iets te warm… is me dat kastje weggesmolten die er voor zorgt dat de andere deuren signaaltje krijgen..
(dat kastje wat in de deur zit met al die kabeltjes erop en een schakel systeem erin, waar de stangetjes dus ingaan…)
toen ik er dus achterkwam dat dat stuk was… moest k de rest er maar weer uit slopen met als gevolg dat er nu een aantal stangetjes ontbreken/stuk zijn..:angelheb het nu wel weer voorelkaar dat de centraal vergrendeling weer werkt op het deur slot… het schuifje binnen zit er nu doelloos
1 november 2010 om 17:28 #17733246mp eens bekijken, woonplaats enschede…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.