Onderdeelnaam?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Onderdeelnaam?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Signum2004
    Deelnemer

D80E4F70-FC90-430F-8905-D767B071DC4BGoedemiddag,

ik heb hier een Opel Signum met een 2.2 liter motor uit 2004. Sinds een paar weken ruik ik een benzinegeur bij het starten van mijn auto, dus maar naar een garage geweest. Blijkt er een onderdeel naast de motor een minuscuul scheur te hebben waar benzine uitspuit. Helaas geeft Opel aan dat deze onderdeel niet meer leverbaar is, maar zegt daarbij ook niet te weten hoe het onderdeel heet (wel krom maarja). Iemand enig idee hoe dit onderdeel heet (dat ronde)? Alvast bedankt voor jullie reactie.

Opeltje17
      Deelnemer

Is compleet met een benzine leiding.

Heb geen idee waar ie exact voor dient.

Maar heb hem er een keer tussenuit gezaagd en weer aan elkaar gemaakt d.m.v een rubber( brandstof bestendige) slang.

Zit al meer als een jaar zo.

pjotter
        Deelnemer

[quote quote=18374965]D80E4F70-FC90-430F-8905-D767B071DC4BGoedemiddag, ik heb hier een Opel Signum met een 2.2 liter motor uit 2004. Sinds een paar weken ruik ik een benzinegeur bij het starten van mijn auto, dus maar naar een garage geweest. Blijkt er een onderdeel naast de motor een minuscuul scheur te hebben waar benzine uitspuit. Helaas geeft Opel aan dat deze onderdeel niet meer leverbaar is, maar zegt daarbij ook niet te weten hoe het onderdeel heet (wel krom maarja). Iemand enig idee hoe dit onderdeel heet (dat ronde)? Alvast bedankt voor jullie reactie.[/quote]

hierbij een link voor onderdelenhttps://opel.7zap.com/nl/car/z03/g/0/

tremelo69
          Deelnemer

Als je het onderdeelnummer aan de dealer vraagt ben je ook gered. In Duitsland (eBay) altijd nog te krijgen. Of mss een automat. zaak in NL zelfs nog.

Signum2004
            Deelnemer

Ik ben bij de dealer langs geweest en heb later ook nog eens gebeld met hun magazijn, maar het blijkt dat ze dit onderdeel niet meer hebben en ook niet meer kunnen leveren. Via de sloop gelukkig wel nog een kunnen bemachtigen. Ook een berichtje van een mede-forumgenoot die helaas in de spambox was beland waarin werd aangegeven dat hij deze eventueel nog voor mij heeft. Het blijkt dat dit onderdeel later dus een nieuwe code (13109184) heeft gekregen. Blijkt in feite dus een welbekend probleem.

Ebay etc. allemaal geprobeerd, maar zonder succes. Enkel onderdelenlijn heeft uitkomst geboden, wel duurder dan de prijs die via Opel Forum werd aangeboden, maar zoals reeds aangegeven was dat berichtje dus helaas in de spambox beland en ik had de deal al gesloten met de sloop.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.