Onderdeel gezocht met spoed!

Forumindex Forums Modellen Manta Onderdeel gezocht met spoed!

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Stender
    Moderator

Met spoed gezocht:

2 daksierlijsten, chroom. Diegene die met klemmen over de dakgoten zitten, dus tussen de voor- en achterruit.

Ophalen kan ik niet ivm tijdgebrek, dus graag opsturen, liefst deze week (voor vrijdag), dan ga ik de Manta opbouwen.

Prijs komt wel goed, maar ik zoek wel goede!

Alvast bedankt!

Kermitkiller

effe ad op marktplaats zetten gaat wat sneller vermoed ik ;)

voederbiet
        Deelnemer

zijn vast ook wel manta rijders met hun eigen magazijn hier, die nog wat hebben liggen, ik heb helaas alleen de zwarte lijsten liggen voor B manta

Kermitkiller

maar dan nog wie wil er lijsten versturen en zijn ze meneer dan naar z,n zin en als het niet zo is heeft de verkoper het gedaan
            ik zou ze zelf willen zien en ze gewoon ophalen mar iedereen schijnt achter de pc z,n spullen te willen bemachtigen en er niet al teveel moeite en geld in willen steken :sleeping

mantallica
            Deelnemer

moet nog een complete set lijsten hebben liggen , zal morgen even nazien…

Stender
              Moderator

origineel gepost door Kermitkiller
                maar dan nog wie wil er lijsten versturen en zijn ze meneer dan naar z,n zin en als het niet zo is heeft de verkoper het gedaan
                ik zou ze zelf willen zien en ze gewoon ophalen mar iedereen schijnt achter de pc z,n spullen te willen bemachtigen en er niet al teveel moeite en geld in willen steken :sleeping

Als jij dat denkt moet je dat vooral blijven denken.

Deze week ben ik van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat niet beschikbaar dus ik heb geen tijd om 1,5uur voor lijstjes te gaan zoeken

Er zijn vast behulpzame Manta-liefhebbers die er 2 over hebben.

Freestyler
                Deelnemer

Ik moet ze ook hebben liggen. Moet ik eens voor je gaan zoeken?

Bij interesse, stuur je me maar een U2U ;)
                  (eventueel met plaatje welke je precies bedoelt, heb namelijk het complete set nog liggen)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.