Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
hoi ik heb een 2.0 s motor net de kop laten reviceren omdat ik op 2 cilinders nog maar 4.5 bar compressie had lag dus niet aan de kop :( ze hebben het nog.
nu zit ik te denken aan een 2.4 onderblok met 2.0 kop er opte zetten
denk dat het erg kostbaar wordt om het andere onderblok te laten honen en reviceren heeft iemand ideeen of kosten wat te doen en wat kost een onderblok 2.4 als je dat heb liggen
ik hoor het graag vast bedankt :D
Ik heb een 2.4 liggen met 2.0 kop. verbruikt wel olie. Kop is bewerkt, geen idee door wie. Hij loopt als de brandweer. Mijn reden van uitbouwen was het olieverbruik. 400 euro, vaste prijs, ligt zeker niet in de weg.
Ik heb een 2.4 liggen met 2.0 kop. verbruikt wel olie. Kop is bewerkt, geen idee door wie. Hij loopt als de brandweer. Mijn reden van uitbouwen was het olieverbruik. 400 euro, vaste prijs, ligt zeker niet in de weg.
Ik haal morgen een 2.4 met 2.0 kop op van eddie moet even een nieuwe koppakking tussen maar moet ik dan 1 van een 2.4 of van een 2.0 pakken?