onder de motorkap opleuken hoe?

Forumindex Forums Modellen Corsa onder de motorkap opleuken hoe?

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232239
    lapland0
      Lid sinds:
      29 December 2010

      hallo,
      ik wil de boel onder me motorkappie opleuken

      alles is al vet vrij en in de wax en alles weer netjes de goede nette kleuren

      maar ik wil nog enveerpootbrug ( weet niet of dat helpt met wegliggen mening graag)

      en van die gekleurde leidingen en mooie koppelingen en slangen waar kan ik die halen ??

      en wat meer pk’s uit me 1.4l krijgen van en corsa C ( wat niet al te duur is )

      vdg

      lapland0

      #17811439
      iSuperSSam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 September 2010

        Volgens mij is zo’n veerpootbrug vooral voor stabiliteit van de motor en overhellen in de bochten. Maar hoe lang ben je ongeveer bezig geweest met het poetsen van onder je motorkap? Ik wil dat namelijk ook een keer goed doen, heb je toevallig ook foto’s?

        Issam

        #17811440
        lapland0
          Lid sinds:
          29 December 2010

          [rquote=1860823&tid=142031&author=iSuperSSam]Volgens mij is zo’n veerpootbrug vooral voor stabiliteit van de motor en overhellen in de bochten. Maar hoe lang ben je ongeveer bezig geweest met het poetsen van onder je motorkap? Ik wil dat namelijk ook een keer goed doen, heb je toevallig ook foto’s?

          Issam[/rquote]

          ongveer 5 uur

          en paar goede poestlappen stevige ontvetter en kwastje en alles eerst vet vrij maken.

          daarna kan je onderdelen opnieuw zwart maken met cockpit spray,

          alles in de wax zetten en ga zo maar door

          als u er meer wilt stuur ik u wel en u2u

          #17811441
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Stabilisator stang is voor het stuurgedrag te verbeteren, heeft niks met de motor zelf te maken.

            en meer power uit de 1400, zou ik niet doen, lepel er dan een Z18XE in.

            Willem

            #17811442
            Rotho
              Lid sinds:
              22 January 2010

              [rquote=1860830&tid=142031&author=wim-v6]Stabilisator stang is voor het stuurgedrag te verbeteren, heeft niks met de motor zelf te maken.

              en meer power uit de 1400, zou ik niet doen, lepel er dan een Z18XE in.

              Willem[/rquote]

              Dan zou ik eerder een complete GSi kopen :jerry

              #17811443
              corsaboy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                [rquote=1860807&tid=142031&author=lapland0]hallo,

                en wat meer pk’s uit me 1.4l krijgen van en corsa C ( wat niet al te duur is )

                vdg

                lapland0 [/rquote]

                dit gaat niet samen.
                Meer vermogen kost geld.

                Wil je niet teveel investeren erin, niet aan beginnen

                Goedkoop is duurkoop met tuning

                #17811444
                G-Junit
                  Lid sinds:
                  24 December 2010

                  [rquote=1860830&tid=142031&author=wim-v6]Stabilisator stang is voor het stuurgedrag te verbeteren, heeft niks met de motor zelf te maken.

                  en meer power uit de 1400, zou ik niet doen, lepel er dan een Z18XE in.

                  Willem[/rquote]

                  Klopt. Een veerpootbrug zorgt ervoor dat de body minder tordeert (vervormt) bij zijdeligse belasting, waardoor de wielgeometrie (wielstanden) constanter blijven en het weggedrag verbeterd.

                  /smartass mode uit:cool:

                  #17811445
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    haha, zelfs bij mijn combo is de veerpootbrug al een wereld van verschil!!!

                    hier zit je m:

                    Willem

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.