onbekende stekker onder voorbumper v6 calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra onbekende stekker onder voorbumper v6 calibra

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244836
    k0ent
      Lid sinds:
      3 January 2012

      Ik heb onder mijn voorbumper van mijn v6 calibra aan de bestuurderszijde een losse 2 polige stekker zitten, hij zit vlakbij de buitentemperatuursensor

      hij komt van de zelfde ‘draadboom’ af als de 2 claxons (er zitten dus 6 kabels in die draadboom, 4 kabels voor de 2 claxons, en 2 voor mijn 2 polig onbekend stekkertje)

      iemand enig idee waar dat ding voor is, en waar die op aangesloten moet zitten?

      #17967564
      McKaamos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 December 2009

        Wat zijn de draadkleuren?

        En het zou aircovoorbereiding kunnen zijn. Maybe koelventilatoren of temperatuursensoren oid, voor een airco systeem.

        #17967565
        k0ent
          Lid sinds:
          3 January 2012

          op de auto zit airco, en heb al gekeken maar er zit niks in de buurt waar hij op zou kunnen

          #17967566
          Vannos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 November 2010

            komt er toevallig wel spanning op de stekker ?

            #17967567
            Jurgen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 September 2007

              mistlampvoorbereiding misschien?

              #17967568
              McKaamos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 December 2009

                @*Jurgen* wrote:

                mistlampvoorbereiding misschien?

                Calibra heeft mistlampen in de koplamp units zitten. ;)
                Als de wagen voorbereiding heeft zitten er een paar draadjes extra in de koplamp stekker, dus deze losse zijn het niet.

                Dat ziet er zo uit:

                Binnenste twee die branden zijn mistlicht, buitenste twee brandende zijn dimlicht, er tussenin (tussen dim en mist) vlak onder de motorkaprand zit een T10 stadslichtje, de uitgeschakelde lampen helemaal tegen de grill aan zijn groot licht. En helemaal aan de buitenkant knipperlicht uiteraard.

                Als er geen mistlicht op zit, dan zijn de plekken waar nu mistlicht brand gewoon leeg. Zit dan alleen een lege spiegelcup. Heb je ze wel, dan zit er een projectorlens, net als in het dimlicht.
                Het is zo onopvallend dat je ongestraft dag-in,dag-uit met mistlicht rond kan jakkeren :P

                #17967569
                opelremco
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 August 2007

                  Is een groene stekker zeker.Is waarschijnlijk de stekker voor de pomp van het koplampsproeiersysteem.

                  #17967570
                  Pastra
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 February 2007

                    De stekker is van de recirculatie van de katalysator, lekker er af laten dat ding!
                    Zover mij bekend is, is de koplampsproei-installatie niet voorbereid in de kabelboom!

                    gr.
                    Pastra

                    #17967571
                    Martijn1981
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 August 2010

                      @Pastra wrote:

                      De stekker is van de recirculatie van de katalysator, lekker er af laten dat ding!
                      Zover mij bekend is, is de koplampsproei-installatie niet voorbereid in de kabelboom!

                      gr.
                      Pastra

                      Jawel deze is voorbereid…. ligt linksvoor achter de bumper, relaisplaatsen en een motortje en het moet werken…

                      #17967572
                      opelremco
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        11 August 2007

                        Vlakbij je claxon als ik het goed heb.
                        Relais moet echt op een kl$teplek.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.