onbekende stekker

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) onbekende stekker

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    manta1977
    Deelnemer

Beste mede C20XE-rijders :lol:
      Omdat ik bezig ben een C20XE in m’n d-kadettje te leggen zal ik zeer waarschijnlijk vaker in dit gedeelte van het forum langskomen. Nu heb ik meteen al een eerste vraagje, aan de kabelboom van de motor zit in de buurt van de grote stekker van de Control-unit Motronic (K61 in het elektrisch schema) nog een stekker waarvan ik niet weet waar die voor is, dus misschien weet iemand hier dat wel. De motor zelf is een M2.5 van 1991 en schijnt uit een a-vectra te komen.
      Dit is de onbekende stekker :

en hier moet de motor in komen:

Vinci
      Deelnemer

Lijkt er op dat daarmee nog een kabelboom werd verbonden. Zo te zien zit er benzinepomp relais bedrading in. Kan iets geweest zijn voor naar binnen in de auto. Of misschien naar een relais kast??

Herken het verder niet in elk geval. :???:

manta1977
        Deelnemer

Ik had zelf al gezien dat andere C20XE-kabelbomen deze stekker niet hebben, dus ik vermoed dat dit een stekker zal zijn voor een boordcomputer of iets dergelijks. Misschien dat iemand met een a-vectra deze stekker herkent.

Mr. Bone
          Deelnemer

Volgens mij is die idd voor een BC

Oenatje
            Deelnemer

bc stekker is geel van een vectra.

Vinci
              Deelnemer

Bedrading ziet er ook uit als te dik voor een BC, meer iets wat nog een boom verbindt. Hoe zit het met benzinepomp relais, zit er een relais voet al voor aan die boom??

Helaas is de bedrading iets te vies om kleuren goed te herkennen, maar het lijkt er op dat er rood/blauw zowel dik als dun in voorkomt. Dat zou heel goed dus voor een pomp relais kunnen zijn… En aangezien een Vec A de pomp volgens mij intern heeft kan het heel goed dat daar een apart boompje nog voor ligt ín de auto…

manta1977
                Deelnemer

Er zit inderdaad ook nog een benzinepomprelais aan de kabelboom. Ik zal morgen eens precies kijken welke draadkleurtjes er allemaal in de stekker zitten. Misschien dat er dan meer boven water komt. Het is jammergenoeg moelijk de kleurtjes van de draden goed op te foto te krijgen :angel

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.