Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Omega / OOP meeting 22 mei 2010 !
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 april 2010 om 19:23 #17220617
Het is weer zover, we gaan proberen zoveel mogelijk Omega’s bij elkaar te krijgen! Zaterdag 22 mei houden we de OOP (OpelOmegaPortal) meeting in Dordrecht. Hierbij een peiling of er hier ook nog geïnteresseerden zijn om gezellig langs te komen.
Wat gaan we doen behalve over Omega’s praten, ervaringen uitwisselen, etc:
Nog geen puzzelrit. Daar komen we in een later stadium op terug. Wel gaan we Dappen! Voor degenen die nu met hun oren staan te klapperen: Sjors (Sjors-V6) Walter (omegauser) en ondergetekende gaan een DAP workshop verzorgen waarbij we uitleg en een demo gaan geven van het machinaal polijsten (d.m.v. de DAP500) van de lak. Ook gaan we in op het wassen, en gaan we voordoen hoe een koplamp d.m.v. wetsanding weer netjes te krijgen is.
Wat kunnen zij verzorgen:
* ‘StandPlaats’ (voor de Poets-/Detailïng DEMO)
* Lunch (indien hier behoefte aan is)
* Drank
* Stroom
* Water
* Sanitair
* Buffet of BBQ (aanmelding verplicht)Voor deze faciliteiten wordt een kleine bijdrage gevraagd.
Interesse / aanmelden? Alle relevante informatie en de lijst met aanwezigen wordt hier bijgehouden: Officiële OOP Meeting 2010
1 mei 2010 om 20:48 #17664788ich bin dabei! supertoll!!!
1 mei 2010 om 21:24 #17664789Leuk. :)
Graag even (aan)melden in het OOP draadje, alsook of je mee wilt doen met avondeten. Dat moeten we vooraf reserveren, dus is het belangrijk dat te weten.
2 mei 2010 om 08:12 #17664790Ik kan niet. Moeder de vrouw is uitgeteld voor de 24ste. Dan krijgt Eva er een broertje of zusje bij.:)
2 mei 2010 om 10:32 #17664791Das wel een leuke reden om thuis te blijven.
Gr Jack
2 mei 2010 om 19:07 #17664792Zo is dat, sommige dingen zijn gewoon veel belangrijker. :D
Succes met de kleine, hopelijk verloopt alles voorspoedig.
6 mei 2010 om 22:50 #17664793origineel gepost door Slurpy
Ik kan niet. Moeder de vrouw is uitgeteld voor de 24ste. Dan krijgt Eva er een broertje of zusje bij.:)Gewoon meenemen die kleintjes, Michel… die eten toch niet zoveel, dus daar rekenen we niks extra’s voor :D :jerry
7 mei 2010 om 07:00 #17664794origineel gepost door MetalRush
origineel gepost door Slurpy
Ik kan niet. Moeder de vrouw is uitgeteld voor de 24ste. Dan krijgt Eva er een broertje of zusje bij.:)Gewoon meenemen die kleintjes, Michel… die eten toch niet zoveel, dus daar rekenen we niks extra’s voor :D :jerry
Ok, ik zal je weten te vinden als de luiers ververst moeten worden. :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.