Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Omega nadert het einde
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 december 2009 om 23:51 #17214989
Beste allen
Ik ga dit weekend kijken naar een Vectra GTS Elegance 2.2 automaat, mocht dit bevallen dan is dit voor mij een nieuw tijdperk na bijna 8 jaar Omega , ben benieuwd of dit een stap terug is, de Omega is een V6 automaat, en kwam deze week weer subliem door de keuring, maar is dan ook in perfecte staat van onderhoud.
Hou jullie op de hoogtegr Hugo
Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met Vauxhall grill Dec 2001:hmmz:wub
11 december 2009 om 23:56 #17566744Wil nog wel ff kwijt dat dit met pijn in mijn hart gaat, rij er met heel veel plezier in , was hem nog steeds 1 tot 2 x per week en de wielen om de dag, mocht de vectra niets worden dan stuur ik lekker door, mijn vrouw vindt het maar niets trouwens een Vectra ha ha.
gr Hugo:cool:
12 december 2009 om 06:17 #17566745Het zal zeker een verschil zijn,niet dat het helemaal niks is zo’n Vectra maar toch……
En Mevr. Hugo46………………….U heeft mijn steun:P
Succes iig met de proefrit.
gr
Danny
12 december 2009 om 09:24 #17566746kerel,kerel,leer nu eens naar je vrouw te luisteren
anders ga je echt naar de kl..ten,en dat vrouwtje doet
zo haar best om dat te voorkomen:angel:angel
vgr tonsr.12 december 2009 om 10:34 #17566747Een vectra tegenover een omega is mijns inziens absoluut een stap terug.:thumbdown
Maar daar doe je mee wat je wil natuurlijk.;)
12 december 2009 om 10:35 #17566748:hmmz:hmmz:hmmz No comment
12 december 2009 om 12:20 #17566749Nou mannen
Proef gereden , was even wennen hoor, vooral het ietwat nerveuze karakter bij wat vermogen geven met voorwiel aandrijving, auto is rijk uitgerust maar veel zwart binnen in, maar eenmaal terug in de Omega moet ik bekennen dat deze ondanks zijn 149.000 km nog steeds superstil en comfortabel is,de automaat van de omega schakelt ook soepeler, ik weet dat de GTS sportiever is afgeveerd, mijn vrouw zag dat ik stil was in de auto terug ha ha, Omega is een prachtkar , hou jullie op de hoogte maar mijn gevoel zegt doorrijden!!!
gr Hugo
Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met Vauxhall grill Dec 2001 en 17 inch excutive velgen:thumbup
:angel12 december 2009 om 15:09 #17566750origineel gepost door Hugo46
Nou mannen
Proef gereden , was even wennen hoor, vooral het ietwat nerveuze karakter bij wat vermogen geven met voorwiel aandrijving, auto is rijk uitgerust maar veel zwart binnen in, maar eenmaal terug in de Omega moet ik bekennen dat deze ondanks zijn 149.000 km nog steeds superstil en comfortabel is,de automaat van de omega schakelt ook soepeler, ik weet dat de GTS sportiever is afgeveerd, mijn vrouw zag dat ik stil was in de auto terug ha ha, Omega is een prachtkar , hou jullie op de hoogte maar mijn gevoel zegt doorrijden!!!
gr Hugo
Opel Omega 2.6 V6 Elegance automaat met Vauxhall grill Dec 2001 en 17 inch excutive velgen:thumbup
:angelen luister naar dat vrouwtje:wub:wub
12 december 2009 om 16:43 #17566751origineel gepost door Hugo46
Nou mannen
gr Hugo
:angelHAHAH dit heb ik dicht bij mee gemaakt.
toen mijn broer de omega weg deed. (heeft nog wel een fotootje ter nagedachtenis)Je krijgt spijt als je de omega weg doet.
Een vectra is een hele stap terug.12 december 2009 om 21:17 #17566752ik zou der zeker nog een nacht over slapen en als je dan nog niet zeker bent dat je ff omega houdt dan blijf in bed liggen tot dat je zeker weet dat je de omega blijft rijden. En ga op je gevoel af.
.Gr jack
12 december 2009 om 21:23 #17566753ik zou de omega gewoon nog een jaar houden 149.000 km is niet veel hij rijdt nog goed waarom nu al weg doen dan?
luister naar je vrouwtje voor althans nog een jaar dan kan je daarna altijd nog kijken toch12 december 2009 om 21:38 #17566754Nou jongens
De Omega blijft, net een retourtje naar schiphol er op zitten en vergeleken met de Vectra GTS kan deze hier nog een puntje aan zuigen, misschien was het een moment van verveling en een opwelling, maar qua rijcomfort red de Vectra het niet, maar dat vertelde de verkoper ook al !!!
Vectra GTS is met zijn uitstraling een mooie auto maar qua rijden moet hij zijn meerdere in de Omega kennen !gr Hugo
12 december 2009 om 22:12 #17566755ja, idd. Een Omega is toch wel uber wat betreft comfort. Zeker op de snelweg, komt geen andere Opel in de buurt wat dat aangaat. Ja een Astra F met V6 rijd ook leuk/vlot en is (naar mijn smaak) ook een leuke wagen :wub :D (Uiteraard op gebied van comfort etc. op langere stukken ed zal die de ze meerdere moeten erkennen in de Omega, echter aangaande wenbaarheid en fun gehalte, tja ik zeg Astra F GSI :angel)
Kwa looks, vind ik een Omega B een mooie tijdloze auto wat dat aangaat.
Persoonlijk heb ik zelf niet zo heel veel met het concept ‘GTS’ Is niet bepaald mijn style kwa looks etc. Is uitaard allemaal smaak. Daar valt niet over te twisten.13 december 2009 om 01:30 #17566756PHOEEEEEEE weer een Omega blij dat zijn baasje hem niet weg doet , wat zal die auto een rot nacht gehad hebben zeg!:o:cry en uiteindelijk het verlossende woord : je mag blijven! :D:D:Dking:king:king::wub:wub:wub:wors:wors
13 december 2009 om 13:59 #17566757origineel gepost door yoyo
PHOEEEEEEE weer een Omega blij dat zijn baasje hem niet weg doet , wat zal die auto een rot nacht gehad hebben zeg!:o:cry en uiteindelijk het verlossende woord : je mag blijven! :D:D:Dking:king:king::wub:wub:wub:wors:wors:jerry:jerry:jerry:thumbup:thumbup.
goeie keus hugo, ook al is er niks mis met een veccie. waarom iets goeds weg doen voor wat anders dat je niet kent. gr,martijn
13 december 2009 om 22:09 #17566758Ja jongens, maar sommige dingen realiseer je je pas als je er voor staat , en wat dat betreft hecht ik snel aan een auto, mijn vorige omega ( zie topic show je Omega) was echt superstrak en dik in de opties maar vondt het erg om hem weg te doen, maar wat er ook is aan de Omega , alles wordt direct verholpen, recentelijk de banden , accu en remblokken met slijtindicators vervangen, alles moet 100 % blijven, historie is compleet vanaf dag 1.
gr Hugo
wordt bijna een dagtaak om up to date te blijven met de diverse omega forums ha ha
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.