omega kaduuk

Forumindex Forums Modellen Omega omega kaduuk

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246144
    lassie
      Lid sinds:
      30 January 2011

      beste mensen,
      Ik ben helaas door de kl*** sneeuw in een glijpartij tegen een betonnen paal geklapt.
      dit met lage snelheid maar met ruim 1500 kg toch nog redelijke schade. Had mijn auto net 3 maandjes en was oh zo gek met hem!

      Ik baal hier dan ook flink van en heb helaas niet de tijd en de ruimte om de schade zelf aan te pakken. Maar kan het ook niet over mijn hart verkrijgen om hem naar de lompe jongens van de sloop te brengen.

      daarom dit berichtje bij liefhebbers : mooie omega B 2.5 24v v6 uit 99. cruise control climate control blok heeft 168000 gelopen
      net nieuwe remschijven voor en blokken achter. en 2 nieuwe banden achter (2weken oud)

      als er iemand is die de tijd en ruimte voor heeft om deze auto op te knappen, kan je er nog jaren veel plezier aan hebben!
      als er interesse is laat het even weten dan kan ik je even wat foto’s sturen, en kunnen we het even over de prijs hebben.

      mvg pascal

      #17987865
      svdk20
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 August 2009

        mhh heb je ook foto’s van de schade?
        heb namelijk wel intresse voornamelijk in het motorblok

        #17987866
        lassie
          Lid sinds:
          30 January 2011

          @svdk20 wrote:

          mhh heb je ook foto’s van de schade?
          heb namelijk wel intresse voornamelijk in het motorblok

          Het was eigenlijk wel de bedoeling om de hele auto ineens te verkopen, anders blijf ik zelf met een halve auto zitten. :D

          krijg zo snel de foto’s er hier niet op, kan je anders even je mail sturen dan gooi ik ze daar even op.

          #17987867
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Plaats even een advertentie in de verkooptopics.

            #17987868
            lassie
              Lid sinds:
              30 January 2011

              oke doe ik even dit is onder de marktplaats advertenties toch?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.