Hallo Allemaal,
Sinds enkele weken heb ik een opel omega in mijn bezit waarvan ik wist dat er enkele dingen aan vervangen diende te worden.
Zo verbruikte de auto gemiddeld 1:100 aan olie en lekte koelvloeistof. Bij nader inzien was de koppakking overleden en de kop had een afwijking van .45. Ook liep de auto bij warme motor niet helemaal lekker stationair en bij het optrekken haperde hij onregelmatig tot ca 4500rpm waar hij plots helemaal weg viel om vervolgens bij ca 3500 rpm weer “aan te slaan” en het geheel te herhalen.
Na vervanging van de koppakking en het afvlakken van de kop had ik gehoopt dat het afgelopen was met het gesputter, maar niets is minder waar. Vandaag de auto terug gekregen van de garage en in eerste instantie reed de auto redelijk goed (een beetje onregelmatig stationair). Maar zojuist heb ik hem eens goed warm gereden en toen begon het hele verhaal weer opnieuw.
Er branden geen storingslampjes en ook met uitlezen is er niets gevonden. Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken?
Mvg,