Omega B Caravan interieur in Astra F sedan

Forumindex Forums Modellen Astra Omega B Caravan interieur in Astra F sedan

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    ColinH
    Deelnemer

Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een Omega B Caravan interieur, in een Astra F sedan?

Ik heb een nieuw interieur in mijn Omega en mijn collega die een Astra F sedan heeft, heeft wel intresse in mijn oude interieur.
      Maar hij weet niet of het past, ik ook niet.

Graag hoor ik het.

Mvg, Colin.

Slurpy

Daar geloof ik niks van.
        Ik zou het in ieder geval zeer sterk vinden. :shock:

Jerremy
        Deelnemer

Alles is pas te maken natuurlijk, maar dan, is het praktisch..
          Je zal zowiezo de bestuurders- en bijrijders stoel moeten omwisselen, anders zit verstelling aan buitenzijde en kome je er niet meer bij.
          Maar ja, dan zit je weer met hoogte verstelling..

Heb zo ‘t vermoeden dat ‘t zo strak zit allemaal dan dat je niet eens meer de pook in de 2e en 4e versnelling kan zetten..
          Achterbank zal ook flink aanpassen worden, die kan je niet 1 op 1 overzetten in een Astra F lijkt me, anders krijg je de deuren niet eens meer dicht :???: Als ik je collega was had ik een mooi origineel Astra F interieurtje opgezocht. CDX ofzo..

Grtz.

ColinH
          Deelnemer

@ Michel,

Ik ook niet, maar misschien dat er mensen ervaring hebben.

@Jerremy wrote:

Alles is pas te maken natuurlijk, maar dan, is het praktisch..
            Je zal zowiezo de bestuurders- en bijrijders stoel moeten omwisselen, anders zit verstelling aan buitenzijde en kome je er niet meer bij.
            Maar ja, dan zit je weer met hoogte verstelling..

Heb zo ‘t vermoeden dat ‘t zo strak zit allemaal dan dat je niet eens meer de pook in de 2e en 4e versnelling kan zetten..
            Achterbank zal ook flink aanpassen worden, die kan je niet 1 op 1 overzetten in een Astra F lijkt me, anders krijg je de deuren niet eens meer dicht :???: Als ik je collega was had ik een mooi origineel Astra F interieurtje opgezocht. CDX ofzo..

Grtz.

Ja hoogte verstelling word zoiezo niks, dat is elektrisch bij mij en ik denk dat bij zijn F niet eens kabels ervoor liggen ?

Straks komt ie langs, ik ga het zien. Bedankt voor je antwoord Jerremy :thumb

Gr Colin

astraTD

Volgens mij moet je dan de onder slee over zetten.

ColinH
              Deelnemer

Nou het word niks, voor als een ander het ook wilt proberen.

Bijrijdersstoel geprobeerd, maar de deur kon niet eens dicht hahaha.

Gr Colin

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.