Forumindex › Forums › Modellen › Omega › Omega 3000 Deathproof
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2011 om 20:39 #17243571
nou zit ik hier al een tijdje op het forum
heb ik al wat opeltjes versleten helaasmaar ben ik nu eindelijk de trotse eigenaar van de 88′ omega 3000
al wat maandjes verder heb ik al veel ideen opgedaan over wat ik wil en wat niet
motorisch:
wil ik meer vermogen dus ben ik bezig met een turbo op maat voor mijn omega
het uitlaat systeem is nu 70mm binnen diameter single straight pipeexterieur:
na lang piekeren dan toch maar verandering ..
hij was mat zwart en is nu wit .. met een mat zwarte motorkap en kofferbakklep
het logo op de motorkap is na aanleiding van de film deathproof
dat zich afspeelt in de jaren 80 het gaat in deze film over een ss camaro volgens mij , die gebouwd is als stunt / crash wagen
ik ben dit niet van plan na te spelen ;) hahainterieur:
de eis luid , orgineel behouden in de goede staat die hij nu verkeerdhieronder volgen de foto’s van wat ik nu gedaan heb
enjoy them !!
inmiddels zijn de velgen ook wit gespoten
Help mij ,…
ben op zoek naar een kapje voor de sleep oog ..!
en nieuwe knipperlicht units mijn glaasjes zijn verloren tijdens rijdengroetjes patrick
24 november 2011 om 21:46 #17946429AnoniemLid sinds:
1 January 1970Leuk miniproject. Het is weer een nette omega 3000 geworden (Motorkap is niet mijn ding) maar verder zeer netjes weer. :thumb
Heb je ook foto’s met de witte velgen?
24 november 2011 om 21:59 #17946428Jaahhh wou het ook dat logo….
Hoewel de film ruk is, op sommige vette scenes na dan :vertag
25 november 2011 om 08:22 #17946430ach ja de film was op de scenes na idd saai maar ach je doet het voor de actie ..
en bedankt vind hem zelf ook netjes ik ga vanmiddag even foto’s maken van de auto met witte velgen
en fearless , zag je rijden op assen achter een witte porsche en m3 …
knap staaltje stuurmans werk al zeg ik het zelf , knap dat je bleef plakken aan ze ;)groetjes
25 november 2011 om 16:01 #17946431Ziet er goed uit al is dit niet mijn kleur stelling. Keep up the good work :thumbup
Gr Jack
25 november 2011 om 16:28 #17946432Hahaha nice! Wit is altijd een mooie kleur ;) Jammer genoeg ook een erg slappe kleur.
25 november 2011 om 16:30 #17946433@patrick1986 wrote:
ach ja de film was op de scenes na idd saai maar ach je doet het voor de actie ..
en bedankt vind hem zelf ook netjes ik ga vanmiddag even foto’s maken van de auto met witte velgen
en fearless , zag je rijden op assen achter een witte porsche en m3 …
knap staaltje stuurmans werk al zeg ik het zelf , knap dat je bleef plakken aan ze ;)groetjes
Bedankt king: , voor de 2e keer op het circuit vond ik het ook geen verkeerde dag.
Ik miste alleen een dikke turbo aan de motor.
Heb de auto verkocht en ga nu een andere bouwen.25 november 2011 om 16:53 #17946434Als je klaar bent met de o—-mega kan je de mijne mooi brandweergeel maken je weet wel die schiphol kleur, en dan op de motorkap een ridder in het grijs en het moet voor de kerst ff af anders volgend jaar geen koffie in zoetermeer.
Goed gedaan jochie ziet er knap uit alleen de doodskop is niet mijn dingetje, en waar blijft de foto met de witte velgen?
26 november 2011 om 10:14 #17946435hahaha foto komt er aan
gister even geschoten bij de maxis ,
stond ook een mooie b omega irmscher uitgevoerd ook een foto van doe ik er ook bij ;)kan alleen de auto nog niet wassen dus de velgen zijn zeg maar niet ”wit ” schoon
fearless : zonde dat ie weg is / gaat wat ga je nu rijden ??
26 november 2011 om 10:25 #17946436gaaf project pat en ik heb ook zo,n zelfde omega gehad alleen is die hellaas onder een trailer van een vrachtwagen terecht gekomen totaal loss succes verder met je project man
26 november 2011 om 10:28 #17946437Hier dan de foto’s van de velgen en …
foto’s van mijn dashboard , waar ik wat aan gedaan heb
en dan de gespot foto’s
26 november 2011 om 10:32 #17946438echt gaaf je omega zo in het wit alleen zou ik de velgen zwart gedaan hebben
26 november 2011 om 10:39 #17946439ja dat kan idd atijd nog gedaan worden denk ik
zal idd niet verkeerd staan zwartben nu met fluks aan het praten over morette koplampen voor mijn 3000
die zijn ongespoten zwart dus wil er dan niet te veel zwart op hebbenmaar we leuk dat je even meedenkt sta altijd open voor neuwe ideen
heb de volgende project verbouwing al in mijn hoofd zitten ,
schiet me niet neer maar dacht aan de eerste cabrio 3000 ter wereld
dak van een bmw of mercedes ofzoiets gebruiken als basis sterkere balken op het chassis …
lijkt me wel stoer26 november 2011 om 10:41 #17946440Heej Patrick aparte 3000 heb je daar, nog even je avater aanpassen :thumb
Die knipperlichten moet je gewoon nieuw kopen, want die vliegen er om de zoveel tijd toch weer af..
Ik had bij mijn vorige 2.0 en 2.6 de koplampen zwart gespoten en de knipperlichten ook (daarna de glaasjes weer gekit, kan ook).
Is dat niks voor jou?Succes met je dikke 3000.
Gr Colin
26 november 2011 om 10:55 #17946441heb ik bij mijn linker koplamp al gedaan
het verschil met rechts kan je een beetje zien …
maar ik heb die verstralers in mijn koplampen zitten dus te veel spiegel in de unit je ziet het haast niet
van de eerste foto reeks zie je het op de 1 na laatste foto ..heb er 1 gedaan had het al eerder gelezen op het forum ergens dus denk test het even maar het werkt niet mooi …
en nieuwe knippers heb gezocht kon ze niet vindenciao
26 november 2011 om 13:33 #17946442Vette Omega 3000 en die B-caravan daar ben ik al helemaal verliefd op :wub
Grtz Seth
26 november 2011 om 19:09 #17946443Hey da’s mijn oude 3000.
die kreeg ik zo
m’n ex vrouw maakte er dit van
en uiteindelijk heb ik hem zo verkocht
Bij de verkoop stond ie wel weer op de originele gesmede velgen.
Volgens mij heb ik er nog een set bilstein schokbrekers met h&r -60 mm verlagingsveren van is de schuur staan.
Leuk dat ik hem hier weer tegen kom,veel plezier ermee.Grt Manus.
26 november 2011 om 19:14 #17946444@manus wrote:
Hey da’s mijn oude 3000.
die kreeg ik zo
m’n ex vrouw maakte er dit van
en uiteindelijk heb ik hem zo verkocht
Bij de verkoop stond ie wel weer op de originele gesmede velgen.
Volgens mij heb ik er nog een set bilstein schokbrekers met h&r -60 mm verlagingsveren van in de schuur staan.
Leuk dat ik hem hier weer tegen kom,veel plezier ermee.Grt Manus.
26 november 2011 om 20:04 #17946445dikke wagen! leuk opgeknapt
26 november 2011 om 20:56 #17946446ik las het een beetje laat …
tot ik het kenteken zag :shock:
damn manus …. sprakeloos , vond het al raar dat de binnenkant van de rechter zijscherm rood was net als de motorkap …
snap nu wrm had de fot’s al eerder gezien maar nooit de link gelegd met het kenteken ..
heb jij nog meer info over de auto die je me kan geven zoals revisie reperatie etc .. eventuele kennis die jij hebt va deze auto ..
is trouwens wel in een zeer nette staat gebleven al die jaren hij is nog steeds roest vrij ;)en die verlaging , 60 mm –
dacht dat ie al verlaagd was nu ..hoor wel wat van je grtjes
26 november 2011 om 21:23 #17946447Toen ik hem wegdeed zaten de originele veren eronder,geloof dat dat ten opzichte van de standaard omega a al een verlaging van -40 mm is.
Dat de auto roestvrij is daar kijk ik niet zo van op.
Nadat m’n ex hem in de vangrail parkeerde heeft hij ongeveer 1,5 jaar stilgestaan voordat ik er weer zin in had.
Leuk detail,na die 1,5 jaar staan deed ik de accupool erop en op een bijna lege accu sloeg hij nagenoeg direct aan :D .
Toen ik eindelijk weer zin had de auto klaar te maken heb ik rechtsvoor het binnenscherm tot aan de veerpootbevestiging uit een omega a2 erin gelast.
Het front/slotplaat heb ik vervangen voor een nieuwe als ik me dat goed herinner.
Op marktplaats een andere voorbumper,grill,rv scherm,mistlamp en rv koplamp met de extra grootlichtreflector gevonden.
Tijdens het schadeherstel heb ik ook de dorpels links en rechts gedeeltelijk gelast,de balken boven de achteras gelast en de schermranden links en rechts achter heb ik volgens mij ook gelast.
Roestvrij was hij dus zeker niet toen ik hem kreeg king: .
Verder heb ik er toen nieuwe schijven en blokken rondom opgezet en buiten dat alleen regulier onderhoud gedaan.
Toen ik hem wegdeed zat er btw een k&n conisch luchtfilter op.
Ik heb thuis geloof ik nog wel wat foto’s van het herstel op een schijfje,die zal ik plaatsen als ik ze vinden kan.26 november 2011 om 21:28 #17946448Zit die dubbele r btw nog op de achterklep?
27 november 2011 om 10:29 #17946449hahaha die heb ik er af gehaald waar stond die voor ?? RR
stonden in het midden net onder de vleugel …en ja idd roest vrij snap nu waarom :)
en die k&n luchtfilter heb ik 3 maanden trg vervangen de was op ;)
en de schokdempers en verewn zijn idd verlaagd niet orgineel rood van kleur ;)onlangs idd ook de remmen vervangen
en dat ik hem kocht in maart had ik hem 1 dag toen brak de as links achter dus die is ook vervangen ..
ben wel benieuwd naar de foto’s
27 november 2011 om 14:23 #17946450en het dak matzwart zou ook supergaaf staan en wel leuk dat je oude eigenaar ook gevonden heb
27 november 2011 om 16:14 #17946451RR stond in mijn geval voor rokend rubber :D
Heb heel wat achterbanden versleten met die auto.
De zwarte streep op de klinkers op de laatste foto is de helft van het resultaat van een burn out de dag voor de foto.
Zit de sper er nog onder?
Ik weet nog dat ik heerlijk kon gummen met die auto.
Toen ik hem verkocht ging bij de nieuwe eigenaar meteen het contactslot kapot,bij jou een as karakter heeft het ding wel je moet een beetje moeite doen om z’n vriend te worden :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.