Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Omdat jullie het zo graag willen: het show your PUSSY topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juli 2010 om 08:42 #17535474
wij hebben nu 5 katten :D
1grote en 4 kittens
de grote is een witte met blauwe ogen
1kitten is wit
1kitten grijs
2kittens tijger motief22 juli 2010 om 09:22 #17535475Vanochtend rond een uur of 5 had ik echt zin om even het nekkie van een kat een stukje te verdraaien. Die stond namelijk weer aan de slaapkamer deur te krabben:mad: :mad::mad:. Maar ik heb mij ingehouden en alleen de deur open getrokken en hem vol in de bakkes gespoten met een plantenspuit op nevel stand. Dat werkte ook :)
22 juli 2010 om 10:15 #17535476Thuis hebben we geen huisdieren, maar sinds de buren een kitten hadden naast al een ouder beessie zit dat beest meer bij ons dan bij de buren:jerry
Maar we hebben het idee dat ze geen vakantiehulp hebben om de katten eten te geven. De laatste week zijn ze weg, en komt dat beest luid mauwend binnen en eet hij meer dan we gewend zijn van t beest.
Foto’s moet ik thuis opzoeken. Hij heeft inmiddels in elke kamer wel een plekkie gevonden waar hij lekker LUI kan zijn(terwijl hij niet naar boven mag glipt hij via de uitbouw de eerste verdieping binnen door het raam als die open staat).
Ook de krant lezen is onmogelijk, want meneer vind het leuk om dan op de krant te gaan zitten, je aan te koekeloeren, en je op zijn katse manier uit te lachen:hmmz
Ik heb nog wat foto’s van Turbootje’s katten toen ze nog kittens waren:
Wat is daar?
Stinkt hier!
BOKS OUWE!
-offtopic
Till is een superentertainer!
Ik mag ook graag naar de live beelden kijken van Volkerball!
Echt fantastisch om te zien!22 juli 2010 om 16:43 #17535477Nou, dan zal ik mijn schatje er ook ff bij zetten.
Dit is Chica, is ooit eens aan komen lopen en woont ondertussen lekker bij mij.
Is ondertussen alweer n jaar of 10 oud.
Zoals ik al vertelde is ze ooit aan komen lopen toen ik nog samen was met mijn ex.
Ze liep al n tijdje door de buurt te banjeren, tot op n dag dat ze er wel erg ziekjes uitzag, dus toen hebben we haar lekker binnengehaald, gevoerd en een lekker mandje gegeven (we hadden al 2 poesjes en n kater)Dus de volgende dag maar naar de dierenarts, en ja hoor: niesziekte.
Maar das nog nie alles zegt de dierenarts, ze geeft nog melk, dus ze heeft net n nestje gehad, of ze heeft nog n nestje.Dus bij thuiskomst maar buiten al losgelaten, ze liep meteen n meter weg, bleef ff staan, keekmet vragende oogjes, zo van: kom je mee?
Dus mijn ex loopt er naar toe, loopt ze steeds n stukje verder, overal even wachtend, loopt naar n stel struiken, blijken daar 2 kittens te liggen :wub
:wub (tijget en chico)Dus carrier gehaald, kittens ingeladen, en weer terug naar de dierenarts, ja hoor, ook niesziekte, dus elke dag oogjes poetsen, medicijntjes geven, en vooral veel knuffelen.
Ondertussen zijn deze monsters ook alweer 6 jaar oud, en nog altijd samen bij mijn ex.
(op deze foto, de voorste getijgerde en de wit met oranje die recht in de camera kijkt)De zwarte en de zwart witte (lilo en Mo)zijn zusjes van elkaar, die hadden we al, zijn een paar maandjes ouder.
De 2e van rechts is Stitch, onze eerste kat, een hele stoere kater :P (maar wel heeeeeeel lief)
Dan hebben we nog onze half boskatjes, zo gek als n deur en superlief (Boef en Buffie)
We hadden samen dus 8 katten ( een gezellige boel).
Maar toen we uit elkaar zijn gegaan is Chica met mij meegegaan, omdat deze toch al n beetje buiten de groep viel, dit was t beste wat we ooit hebben kunnen doen, je kent r niet meer terug, ze is weer lekker speels, doet lekker haar eigen ding, en ziet er zeer gelukkig uitNog altijd wat vuile oogjes als overblijfsel van de niesziekte, maar voor de rest nergens last van, wel nog ooit bang van vreemde dingen, maarja in t begin was ze overal bang van, en mocht je r niet eens aaien, terwijl ze nu lekker op schoot komt knuffelen.
Heb t idee dat ze vroeger helaas veel vervelende dingen heeft meegemaakt, gelukkig heeft ze nu een fijn leventje met alles wat ze zich kan wensen.Zo, dat was mijn verhaal, hope you like it
22 juli 2010 om 19:07 #17535478Hier onze blauwe Russen.. Mitsy en Dunya
Hier nog kittens…
Mitsy als fotomodel..
Dunya, zwaar koppie..
22 juli 2010 om 22:27 #17535479Die Dunya is een mooi beest zeg:):)
23 juli 2010 om 18:16 #17535480origineel gepost door champo
Die Dunya is een mooi beest zeg:):)ze is al gesterriliseerd… sorry:P
23 juli 2010 om 19:25 #17535481Kat in de zak.. (onze Pluis)
Willem
23 juli 2010 om 20:50 #17535482origineel gepost door Eric BB
origineel gepost door champo
Die Dunya is een mooi beest zeg:):)ze is al gesterriliseerd… sorry:P
:jerry:jerry:jerry
23 juli 2010 om 21:56 #17535483ok dan moet ik ook maar even mee doen sinds 2,5 jaar ook in het bezit van een een kat met de naam kitty , bouwjaar 2007 weinig KM net nieuwe apk.
ze is destijds komen aanlopen bij een een gezien aan de andere kant van de stad. Aangezien ze het baasje niet konden vinden is ze op markplaats gezet :0
foto van de aanschaf :angel
tja waar zit ze nou naar te kijken? :wtf
Ahh heel goed of mijn opeltjes nog veilig zijn. :p
25 juli 2010 om 09:25 #17535484ik heb honden en katten:thumbup
maar geen dieren in mijn vectra hij moet mij vervoeren
de dieren hebben vier poten dus kunnen ze handig lopen
gr hans-01
28 juli 2010 om 07:51 #17535485Niet mijn eigen eh… pussy;) want ik ben nou eenmaal niet zo’n pussy- fan maar toch wel een mooie foto
28 juli 2010 om 09:26 #17535486@methaniel leuke foto zo met de kleine….
@opelgirl is idd erg mooie foto..28 juli 2010 om 18:12 #17535487Mijn schatjes.. :wub
Spoock, geboren July 2008 inmiddels 2 jaartjes jong. Een katertje. Lijkt steeds luier te worden :DHij was van de week zelfs nog op TV !! :o :jerry
Hier met vrouwtjes poes Mira, 7 jaar.. Die zag ineens een libelle langs vliegen die zich vervolgens in de geraniums verschuilde, dus maar even de held uithangen.. haha. Maar ja, niet gevaarlijk; poes = te dik en te langzaam ! :sleeping
Normaal doet ze niks kwaad, 2 weken terug met die hitte sleepte een mol zichzelf vermoeid door de tuin 20 cm. voorbij d’r neus en ze deed niks.. :D1 augustus 2010 om 18:19 #17535488Onze poes Minous, zo gek als een deur en alcolist:sleeping
7 augustus 2010 om 18:52 #175354898 augustus 2010 om 07:49 #17535490Oke… zo worden ze dus verstuurd…:jerry
8 augustus 2010 om 08:44 #17535491origineel gepost door de wit
Oke… zo worden ze dus verstuurd…:jerrylol:P,daar ligge,vechten.. ze het meeste in :vertag
de witte is al van iemand,normaal gezien houden wij de grijze en de rest moet nog weg :thumbdown
8 augustus 2010 om 09:09 #17535492wij hebben 3 van die ondeugemde katten
harry:
noppes
en muisje
6 januari 2012 om 09:22 #17535493dit is onze Thor, hijs nou net iets meer dan een jaar oud en weegt zon 6,5 kilo.. en nee, hijs niet overgewicht, hijs gewoon een huge motherfucker hahaha
en we hebben tijdelijk de 2 katten van me zusje in huis
23 juni 2012 om 00:32 #17535494zo nu zal ik mijn kitten er ook maar op zetten
dit is Wodan op de foto is hij 6 weken jong
hij is nu 8 weken en kan heb van morgen halende lapjeskat is baloe die is van mijn nichtje
de wit met zwarte kat is ritchy en is van mijn broertje
de andere 2 waren al weg
jamer dat hij niet scherp is
michel
23 juni 2012 om 09:44 #17535495
23 juni 2012 om 10:04 #17535496Foto is al een jaar of vier oud, hier is onze kat een paar maand oud en komt ze net onder de douche vandaan, hij was nogal smerig.
Is het nu een kat of een rat :jerry :jerry
23 juni 2012 om 10:50 #17535497
onze katte.
de bovenste is lucky deze 13 jaar.
de onderste is onze bassie ook 13 jaar
nee baasje ik wil niet wakker worden
denk dat ik ook maar ga slapen23 juni 2012 om 11:38 #17535498Mooie fotoos allemaal. En goed dat er ook een kattentopic is naast het hondentopic. Had ik nog niet gezien :P
Ik vind een huis wat naar kattenbak ruikt persoonlijk ranziger dan een huis wat naar honden ruikt maar een voorkeur heb ik niet. We hadden bij mijn ouders altijd van alles door elkaar heen. En ook zeker 3 van elk. Ging altijd prima.
Er komt ook zeker een hondje of 2 bij als ik niet meer alleen woon en de tijd heb.
En jaaa.. de autos van mijn ouders zijn ook echt van die haren bakken :P Ik ben ook geen goede kleren gewend ;) Ze werden toch meteen vies!Dit is Koekie. Ze komt van een boerderij ergens, en is nu een maand of 9 oud.
Ze was de enige vd 4 die meteen tegen ons ging praten en bij ons op schoot kwam spelen. Die ging dus mee.. :D
Hier is ze voor het eerst buiten na 4 weken. 2 weken later mocht ze het alleen.
Met dr maatje.. Fluffy.
en voor het eerst in de sneeuw.
Ze is echt een mauwer! altijd mauw mauw mauw om alles :P En altijd keihard erbij knorren :D
Fluffy had ik toen net een maand of 6 uit het asiel hier vlakbij. Hij is hier heel goed tot rust gekomen. 3,5 jaar oud was ie al trouwens.
poes in het studentenhuis bij mijn vriendin. das echt een raar wezen heee.. volgens mij is ze of doof, of totaal ongeinteresseerd :P En ze is nu heel dik ook.. :D
iig.. dat zijn mijn katten :)
En samen vermoorden ze hier alle muizen, mollen, vogels en kikkers die ze maar te pakken kunnen krijgen. Fluffy leert het haar ook echt.. zit ie echt toe te kijken hoe ze er mee speelt.
En wij ze maar schattig vinden :P haha.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.