Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Omdat jullie het zo graag willen: het show your PUSSY topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2009 om 09:17 #17535374
origineel gepost door OpelRoos
Blegh lijkt me echt kut als je kat overlijd :(Zelf nog niet meegemaakt begrijp ik ?
Dan kan ik je alvast vertellen, dat dat feitelijk het grootste nadeel van huisdieren is.. Zeker hoelanger dat je ze hebt of er zijn, des te meer je je eraan hecht, des te groter het verlies.
En je moet maar zo zien, als jij zo’n diertje laten we zeggen een jaar of 15 – 20 hebt gehad, en het komt te overlijden, heeft het iig een goed leven gehad..
Helaas zijn er over de wereld nog te veel dieren waarvan dat niet gezegd kan worden op het moment dat ze komen te overlijden. Hetzij waarvan moetwillig het leven wordt beeindigd :thumbdown
15 oktober 2009 om 09:23 #17535375AnoniemLid sinds:
1 January 1970inderdaad is 1 van de grootste nadelen
1 ding is nog erger
hebben we ook meegemaakt2 poesen verdwenen
1 veel later weergevonden overleden
1 nooit weer wat van vernomen
das eigenlijk nog erger
als n dier een goed leven heeft gehad
en overlijd door ouderdom heb je er vrede meeals ze gewoonweg verdwijnen
blijf je je afvragen wat er gebeurd isonze katten zijn vanaf toen ook allemaal gechipt
en nee dan lopen ze niets harder:jerry
maar zijn ze door b.v een asiel of dierenambulance
wel te traceren;)15 oktober 2009 om 09:36 #17535376origineel gepost door louwe 16 klepper
inderdaad is 1 van de grootste nadelen1 ding is nog erger
das eigenlijk nog erger
blijf je je afvragen wat er gebeurd isonze katten zijn vanaf toen ook allemaal gechipt
wel te traceren;)Tja.. Je hoort nog wel is van die verhalen, als ‘door de Chinees meegenomen’ :thumbdown In hoeverre dat waar is, weet niet.
Aan de andere kant heb ook wel is wat gelezen over een inbraak, waarbij alle huisdieren (katten) ontvreemd zijn. :wtf
Hoe triest ben je dan.Nou zijn er wel raskatten, als bijv. Siamesen, die serieus geld waard zijn. Me ouders hebben vroeger in Siamees kitten gehad. omstreeks 1984 / 1985 was dat. Me vader was zo gek er bijna 500 gulden voor neer te leggen.
3 weken later bezweek het diertje, had een ziekte onder de leden, alle andere kittens uit het nest ook. Me ouders hebben toen een gedeelte terug gekregen, en sindsdien hadden ze besloten nooit meer zoiets te doen, en alleen katten uit het asiel te halen. Meestal moet je dan ook betalen, maar dat zijn verzorgings kosten, en kosten voor een inenting o.i.d. dus dat is logisch.
Maar ja, die dure ras katten worden alleen voor de knaken gefokt natuurlijk, en de kans dat dan een keer fout gaat, ja die wordt dan wel erg groot. Hebberigheid van de fokker denk.. Maar ja, om heel veel geld voor zo’n ras kat neer te leggen.. :hmmz weet het niet hoor. zou ‘t zelf niet doen.
Tegenwoordig zijn er ook mooie track ‘n trace systemen voor de kat !! met GPS. Werkt hetzelfde als dat in dure auto’s wordt in gebouwd. :jerry
Hier deze..
http://www.wpcat.nl/Denk dat ik dat ook is een keer ga aanschaffen.. :D
15 oktober 2009 om 11:20 #17535377AnoniemLid sinds:
1 January 1970wij hebben ook altijd huis tuin en keuken katten gehad
uit het asiel
en tessa hierboven heb ik zelfs eens gevonden tijdens m,n werk
ergens in de middel of nowwhere
onder een spoorbrug brood mager
en nog n kittenkon t niet over m,n hart verkrijgen t beestje daar achter te laten
dus opgenomen in de familie:thumbup15 oktober 2009 om 11:35 #17535378dan zal ik mijn poesjes en katten er ook maar bij planten
als eerste mijn grote vriend RAMBO mun eerste kater gekregen toen ik acht was helaas is hij al overleden toen hij 16 was , was echt een gruwlijke knuffelkat
daarna heb ik toen ik net op mijn eigen ging wonen en toenmalig speelmaatje voor rambo ,GINA aangeschaft aka killerpoez !! was heel erg druk en wild toen ze klein was ze klom met haar nagels vanaf je benen tot op je schouder als ik s’ochtends brood aan het smeren was heel fijn .
toen kwam LUNA omdat GINA veel te druk was voor RAMBO en zodat ze met iemand anders kon spelen.
ze wou graag naar buiten kijken maar was te klein :P
en vervolgens hebben we pas onze kater JAMES uit een opvang gehaald omdat de poezen niet zo’n schoot katten zijn en katers wel , toen was hij 7 maanden.
hij is nu de grootste van het stel en nergens bang voor behalve voor de stofzuiger :D
15 oktober 2009 om 14:47 #17535379origineel gepost door louwe 16 klepper
en tessa hierboven heb ik zelfs eens gevonden tijdens m,n werk
ergens in de middel of nowwhere
onder een spoorbrug brood mager
en nog n kittenkon t niet over m,n hart verkrijgen t beestje daar achter te laten
dus opgenomen in de familie:thumbup:thumbup :agent
15 oktober 2009 om 18:41 #17535380:wub:wub:wub:wub:wub
17 oktober 2009 om 20:55 #17535381hebben nou ja hadden er 2
1tje desmo(van desmoquatro bijv)heeft met hydrolische kleppen te maken:P)
en d’r kleintje Klepper,maar waren weekendje weg,komen terug is die kleine weg ca 3,5 maand oud,zullen wel weer van die tering toeristen zijn geweest die nemen tegenwoordig alles mee,ja ook katten,stelletje idioten,dood rijden dat moet je met ze doen,*** volk.17 oktober 2009 om 20:57 #17535382origineel gepost door louwe 16 klepper
inderdaad is 1 van de grootste nadelen1 ding is nog erger
das eigenlijk nog erger
wel te traceren;)ook maar eens doen.
17 oktober 2009 om 22:08 #17535383rambo
18 oktober 2009 om 11:22 #1753538418 oktober 2009 om 11:50 #17535385zal eens in mijn archief kijken:
> Ouwe Moos nu bijna 18 jaar oud:
en een poes geen schootbeest??:
> Gizmo, Dochter van Moos nu 15jaar:
> Pluis nu een jaar of 6:
maakt zich totaal niet druk:
of toch wel:
en ja, na uitladen boodschappen, bleek wel dat we een kat in de zak hadden gekocht:
> En Skar (uit zelfde nest als pluis), onze kater annex GEEN schootkat:
Dat waren mijn katten.
> Met de Demontage van mijn Combo, werden we vergezeld door de reeds overleden Doerak van de buren:
> en op onze hangplek loopt deze altijd rond:
Willem
18 oktober 2009 om 12:53 #17535386Dikke brulpijp
18 oktober 2009 om 13:50 #17535387Mooie foto van Rambo!
Ook leuk dat de poezels gezelschap houden bij het sleutelen aan de auto! ;)En lolcats/icanhascheeseburger cats zijn lievv :wub
Waar blijven de poezelschatjes van BaasJ? Ik wil ze hier zien!!! :wub
18 oktober 2009 om 17:22 #17535388origineel gepost door OpelRoos
Ook leuk dat de poezels gezelschap houden bij het sleutelen aan de auto! ;)
Weet niet of je op deze foto doelt ? ;
alleen echt sprake van ‘sleutelen’ was er niet.. Ja, met een hamer, breekijzer en slijptol :jerry Alleen de motor is er met enige zorg uit gesleuteld :P
Ach, die arme kat idd. Hij was doof, en echt net zo gaar als die Combo. Dat diertje was ouder dan die Kadett volgens mij toch Willem, volgens je buurvrouw.
Wel een leuk dier. Niet zo gek lang daarna ook heen gegaan.
Heb er ook nog foto’s van volgens mij.18 oktober 2009 om 21:36 #17535389origineel gepost door OpelRoos
Mooie foto van Rambo!thanks Roos.
hier nog eentje, beest had een enorme attitude..
check dat schuine pootje:D
inmiddels helaas R.I.P.
19 oktober 2009 om 11:01 #17535390Mooi beestje ja.. :(
19 oktober 2009 om 11:23 #17535391lol :D:D
Nee niet mijn poes. Vrienden van me hebben wel een halve dierentuin waar ik in vakanties op mag passen. Zelf heb ik geen huisdieren omdat ik geen tijd voor ze neem.
19 oktober 2009 om 11:56 #17535392origineel gepost door Silver
origineel gepost door OpelRoos
Mooie foto van Rambo!thanks Roos.
hier nog eentje, beest had een enorme attitude..
check dat schuine pootje:D
inmiddels helaas R.I.P.
idd :wub tekening
mijn tante heeft ook een kater die erop lijkt alleen dan met lange haren en iets meer wit
19 oktober 2009 om 12:58 #1753539319 oktober 2009 om 13:06 #1753539419 oktober 2009 om 13:55 #17535395@Mantamafkees: Op die onderste foto wordt poes helemaal geplet door de ander! :o
Mooie beesten hoor! :wub19 oktober 2009 om 21:57 #17535396Deze kat mag ik wel. Laat zich zeker niks wijs maken?
20 oktober 2009 om 08:25 #17535397Echte een stoere foto :D
20 oktober 2009 om 09:08 #17535398origineel gepost door champo
Deze kat mag ik wel. Laat zich zeker niks wijs maken?
Ik stond toen op het punt die Manta CC te slopen maar hij was het er niet mee eens. :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.