Als je van injectie terug wil naar orgineel carb (dus geen webers), vergeet dan ook niet dat je 3 gaten in je distributie deksel moet maken. Waarvan je in 2 ook nog eens draad moet tappen.
Daar komt namelijk de brandstofpomp van een carb.
Wanneer je over gaat op webers, wordt het een ander verhaal.
Ik ben zelf bezig met benzine aansluiten op een 3 liter 12V die is omgebouwd naar carb ivm gas en ik plaats ook een electrisch pompje dan heb je al dat gedoe niet van gaten boren e.d.
nou ik heb een 2.0 injectie en zit er over te denken om er weber s op te zeten heb laats 1900 ook met webers erop horen lopen en dat klink en rijd veel mooier dan die van mij en heb op het moment veel problemen met mijn injectie
Auteur
Berichten
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.