Mmm moeilijk te zeggen,teminste in NM kan ik je geen anwoord geven,ik draai de lagers met de hand gewoon vast,met een sleutel zoner kracht te gebruiken en dan een klein beetje losser..
Als je nieuwe lager gebruikt en dan zet je de moer gewoon zonder kracht vast zal het goed zijn,nieuwe lagers lopen snel in en hebben dan een beetje speling,denk der wel aan,beter te los als te vast,losje veroorzaak geen problemen te vast wel..
Denk der wel aan een merk lager te nemen SKF TIMKEN TIMMS NASI of NACI of net wat,neem geen goekope rommel,maar versleten voorwiel lagers heb ik nog nooit gezien,als de tonnetjes nog mooi zien en het loopvlak geen beschadigen heeft zou ik ze gewoon ff in de ontvetter schoonmaken en droogblazen en opnieuw invetten..
Droog blazen met een compressor doen,en aub niet de lagers om je vinger doen en met een luchtpistool zo hard laten draaien als gaat…heb hier zeer vervelende ervaring mee opgedaan…Lager vloog in stukken weg,en dit was zeer pijnlijk voor mijn hand,het is maar een tip,maar doe dit niet..