Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Olympia Rekord 1955
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 december 2013 om 07:30 #181762988 december 2013 om 08:06 #18176299
Mooi dat weer alles oke’ is met het blok.
ziet er goed uit :thumb
Ga zo door… wordt al weer een echte opel zo king: king:meen gelezen te hebben dat je zelf delen wou verchromen, is dat nog gelukt?
was wel benieuwd naar het resultaat….groeten
8 december 2013 om 08:11 #18176300Het ontchromen is gelukt. Verder nog geen tijd ingestoken.
8 december 2013 om 11:07 #18176301Heb je zelf de boel ontchromed? of laten doen? ik heb het zelf geprobeerd maar het is me niet gelukt.
8 december 2013 om 11:14 #18176302Zoutzuur, water en koper en dan gaat het vrij goed, duurt wel een dagje voordat alles eraf is.
8 december 2013 om 12:12 #18176303Duidelijk over je motor nagedacht. :thumb
En weer mooie foto’sGr
Marcel8 december 2013 om 13:58 #18176304Inderdaad, helaas geen bak te vinden, zou er toch graag een 4 bak onder hebben.
8 december 2013 om 16:37 #1817630510 december 2013 om 18:51 #18176306Weet hoe ik de 6 volt Regelaar aansluit. Heb maar twee draden op mijn dynamo.
12 december 2013 om 14:50 #18176208Niemand?
12 december 2013 om 15:29 #18176269ken je niet een 4 bak van een c rekord er aan zetten.
volgens mij moet die zo kunnen over zetten ( heb ik hier los liggen, mag je van mij wel kijken of die past ).
laat maar weten….groeten johan
12 december 2013 om 16:33 #18176307@astra GT wrote:
ken je niet een 4 bak van een c rekord er aan zetten.
volgens mij moet die zo kunnen over zetten ( heb ik hier los liggen, mag je van mij wel kijken of die past ).
laat maar weten….groeten johan
Je hebt een PM
12 december 2013 om 17:25 #18176308Geen idee over de spanningsregelaar :oops:
12 december 2013 om 19:35 #18176309heb nog een 4 bak van een admiral a van ’65 liggen komt achter een 2.6 weg ,zelfde soort motor als jij hebt alleen dan met 2 cilinders meer
12 december 2013 om 19:47 #18176310@fluks wrote:
heb nog een 4 bak van een admiral a van ’65 liggen komt achter een 2.6 weg ,zelfde soort motor als jij hebt alleen dan met 2 cilinders meer
Heb je een foto?
15 december 2013 om 19:12 #1817631116 december 2013 om 06:25 #18176312Weet iemand hoe ik de benzine toevoer het beste goed kan afstellen? Hoe ik kan zien of die te rijk loopt?
Hij klappert wat uit de uitlaat, maar heb geprobeerd ontsteking beter af te stellen, maar denk niet dat dat het is omdat het maar af en toe voorkomt.16 december 2013 om 06:26 #18176313https://www.facebook.com/photo.php?v=622261177834154″ onclick=”window.open(this.href);return false;
16 december 2013 om 08:12 #18176314Goed bezig :thumb
16 december 2013 om 18:44 #18176315Wel nog ff netjes nylontape om alle draden heen als het zaakje eenmaal naar behoren werkt he! Kabelboom knutselen is een heerlijk klusje :)
17 december 2013 om 22:00 #1817631617 december 2013 om 22:07 #18176317leuk project :thumb
19 december 2013 om 07:53 #1817631819 december 2013 om 13:52 #18176319Blijft een leuk project.
Heb je de benzine toevoer al gevonden :?:
Ik verwacht een afstelling van de carburateur.Gr
Marcel19 december 2013 om 21:05 #18176320Vandaag de hele draadboom erin klaar. Nu alle lampjes ook vervangen, wat nu opvalt is dat de dynamo niet bijlaad bij lage toeren.
Indicatielampje werkte voorheen niet. Hoort dit zo?
@turbo ja ik weet wel wat de toevoer is, maar wil deze zo afstellen dat die zeg maar super ontbrand, alleen hoe doe je dat?Ik heb ooit ergens gezien met een glaze bougie?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.