olietempratuur sensor Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › olietempratuur sensor Dit onderwerp is leeg. 3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3) Auteur Berichten 13 september 2010 om 12:24 #17225886 Benjamin corsaGSI Lid sinds:30 November 2009 ik weet niet of er al een topic over is, maar kan hem niet vinden in iedergeval haha maar is het moeilijk om een olie tempratuur sensor in te bouwen? dus gewoon dat je een tellertje krijgt bij je dashboard die de olie tempratuur aangeeft en welke zou ik dan het beste kunnen kopen en hoe zou ik die in moeten bouwen? alvast bedankt! 13 september 2010 om 16:07 #17728189 corsaracerDeelnemer Lid sinds:1 January 2005 makkelijkste manier is om een sensor ring er tussen olifilter en motorblok te plaatsen (op meerdere plaatsen verkrijgbaar) welke je moet kopen kan ik je niet zeggen er zijn er zo veel te krijgen…..das gewoon een kwestie van smaak. 13 september 2010 om 20:32 #17728190 Benjamin corsaGSI Lid sinds:30 November 2009 oke bedankt, dan weet ik tenminst waar ik een beetje naar moet zoeken. Auteur Berichten 3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen