oliekannetje brandt 3.0 v6

Forumindex Forums Techniek Ecotec oliekannetje brandt 3.0 v6

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Trompie

Wilde net met de Astra weg, starte, gaat het oliekannetje branden, soms uit en dan weer aan.

olie is op pijl! Druk metertje in de auto gaat ook zoals vanaf het begin van inbouw van de nul naar ong 7(aardig hoog, maar zal wel iets afwijking in het tellertje zitten)

Wat kan het allemaal zijn en wat kan ik het beste doen?

Naar Dealer gaan oliedruk laten meten? Weet niet of dat kan en moeilijk is?

Gaat om een X30XE in een Astra

wim-v6
      Deelnemer

Als de motor gewoon op druk komt, kan het de stekker zijn van de sensor (aparte stekker voor de meter en voor het lampje), of de sensor zelf (dure hobby).

Willem

Trompie

Is het verstandig om de oliedruk nog voor de zekerheid te laten testen?

wim-v6
          Deelnemer

ja kan wel, maar je kan ook eens een los sensortje voor enkel het lampje erin draaien om te kijken of het lampje dan uit blijft.

Willem

GlennGSI
            Deelnemer

los sensortje heb ik eventueel wel voor je liggen voor gratis.. kan je em ff proberen

syl-astra

ik heb nog wel een olie druk sensor liggen voor een meter en lampje
                dus als je wilt proberen of het daar aan ligt moet je het maar zeggen
                moet je ff met syl contact op nemen want ik ben er volgende week niet:P

Trompie

sensor origineel van de omega heb ik nog wel, die ga ik eens proberen en anders hoor je het nog ray, uh bedoel syl

En Glenn bedankt voor je aanbod!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.