oliedruk sensor vernieuwen ? Forumindex › Forums › Modellen › Meriva, Agila › oliedruk sensor vernieuwen ? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 20 oktober 2011 om 14:06 #17242393 alohaDeelnemer Lid sinds:20 October 2011 hallo ik ben jp nieuw op deze forum waar zit de olie druk sensor van opel agila 1.2xe en is dat makelijk vervangen mvg jp 27 oktober 2011 om 18:07 #17929814 m.brouwer Lid sinds:18 October 2011 @aloha wrote: hallo ik ben jp nieuw op deze forum waar zit de olie druk sensor van opel agila 1.2xe en is dat makelijk vervangen mvg jp boven in de kop aan de kant van de distributie (achter de grille) ik zou zeggen succes. je kan er heel beroert bij met een lange dop en een ratel . Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen