Olieaansluiting op radiateur.

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Olieaansluiting op radiateur.

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    FrankDruten
    Deelnemer

In mijn Commodore is later een automaat ingebouwd, met voor de koeling een klein apart koelertje, gemonteerd voor de radiateur.
      Nu heb ik onlangs een z.g.a.n automaat-radiateur gekocht en hierin zitten dus 2 schroefdraadaansluitingen (afgedopt) voor de olieslangen naar de automaat.
      Nu zitten de huidige slangen gewoon met een slangenklem vast op het losse koelertje, maar waarmee sluit ik de slangen aan op de nieuwe radiateur?, in het Opelhandboek staat niets hierover.. Ik ben ook benieuwd hoe het orgineel eruit ziet, heeft iemand een foto van de aansluiting en slangenloop?

GSE
      Deelnemer

Bij een Monza zitten der voorgebogen stalen leidingen met een banjo oog aansluiting,alleen tussen bak en chassie zitten rubberleidingen van een ….20/30cm gok ik om het kantelen van de bak op te vangen de rest zijn voorgebogen leidingen..

Of je neemt compleet rubberen leidingen en sluit hier een banjo oog op aan.

Of je zoek de stalen voorgebogen leidingen.

Of je schoeft nippels in je radiateur en steekt hier de rubberen slangen op.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.