olie lekt al een tijdje en nu is mijn koelvloeistof weg inee

Forumindex Forums Modellen Omega olie lekt al een tijdje en nu is mijn koelvloeistof weg inee

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219129
    marcello211
      Lid sinds:
      20 December 2009

      hoi mensen vraagje mijn opel v6 2.5 lekt al een tijdje olie en nu rij ik vanmorgen naar mijn werk en kwam er rook onder me kap vandaan en liep mijn tempratuur op nu is mijn koelvloeistof reservoiar ook leeg wat is dat komt geen witte rook uit de uitlaat weet wel dat mijn kleppendeksels lekken

      groetjes marcel

      #17646808
      andrew2
        Lid sinds:
        22 September 2007

        Een vaker voorkomend probleem is de driewegklep van de kachel. Kost een paar tientjes en zit op een heel fijn plekje waar je heel goed bij kan :cry (rechts (rijrichting gezien) achter de motor bij het schutbord).

        Maar er kan natuurlijk ook iets heel anders lek zijn (ook de kachelradiateur is een klusje om te :cry) of de radiateur. Dus ik zou maar beginnen met een goede visuele inspectie bij draaiende motor of een druktest bij de garage.

        Andrew

        #17646809
        Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 September 2007

          Als er rook onder je kap uitkomt dan ga er maar van uit de je driewegklep stuk is.

          Gr Jack

          #17646810
          marcello211
            Lid sinds:
            20 December 2009

            jaaaaaaaa mensen was idd mijn drieweg klep heb hem vervangen nu en gelijk mijn kleppendeksels aan gepakt dus is ff een dagje sleutelen maaaaaaaaar dan is die ook weer tiptop

            thanx in iedergeval mansen voor de reacties

            groetjes marcel

            #17646811
            yoyo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 April 2009

              Succes ermee, we horen het wel.

              #17646812
              Jack-omegax3.0xe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 September 2007

                Fijn dat het opgelost is.:thumbup:thumbup

                Gr Jack

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.