Olie lekkage

Forumindex Forums Modellen Insignia Olie lekkage

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Franco49

Ik zag vandaag dat er onder de zijkant van de motor wat olie op/in een soort draagarm of zo lag , erboven zit een soort stang of buisje , ik controleer het oliepijl elke week maar er is geen verandering in de stand ! wat kan het zijn? ik heb wel gezien dat in het verleden enkele reparaties geweest zijn het zou natuurlijk goed kunnen dat het daar mee te maken heeft , wie weet raad?

P@rick
      Deelnemer

Is het niet de afvoer van de airco??
        Anders misschien een foto??

Franco49

Het komt niet op de grond te liggen , dus geen echte lekkage ,alleen op dat deel wat ik al noemde !

P. Rutser

Aandrijf hoes stuk????

Franco49

Geen idee ik heb net de wagen weer opgehaald bij de spuiter weg en ben even naar de wasstraat gereden en heb de olie even weggespoten , kijken of het weer komt a.s.maandag moet de wagen toch een grote beurt hebben kijken wat Opel zegt .

Franco49

Er is naar de eventuele olie lekkage gekeken ,maar er was niks aan de hand , zeker oudere olie geweest die gemorst was.

johanhummer9
                Deelnemer

@Franco49 wrote:

Er is naar de eventuele olie lekkage gekeken ,maar er was niks aan de hand , zeker oudere olie geweest die gemorst was.

2 liter diesel ?

daarvan zit het oliefilter namelijk niet echt makkelijk , in de zin van als je geen afvoer gebruikt met het filter vervangen loopt het mooi op het subframe/draagarm

Franco49

johanhummer9, ik denk ook dat dat is geweest , maar wel vreemd , de onderhoud is bij een Opel dealer gebeurd en dan verwacht je zoiets niet ! en ja het is een 2 liter diesel nu met bijna 160.000 km .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.