olie bij koelvloeistof

Forumindex Forums Modellen Astra olie bij koelvloeistof

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345231
    speedytjuh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 October 2014

      hallo ik heb een opel astra 1.6 uit 2010.vandaag naar de garage geweest omdat hij moeilijk achteruitschakelde koppeling vervangen. en nog steeds het zelfde probleem.maar ik had ook gevraagd om naar de koelvloeistof te kijken omdat ik gezien had dat die wat vuilig was.nu zegt hij dat ik beginnede kopping lek heb.maar ik heb verder niks van herkenning van een kapotte koppaking geen witte rook geen vet en niks raars aan de motorolie dop geen koelvloeistof bij de olie.misschien heeft iemand van jullie tips of zelf mee gemaakt ? mvg gerrit

      #18345251
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Ehmm, een koppakking is lek of niet lek, beginnend lek bestaat niet.
        Daarnaast waarom zou je de koppeling vervangen als die enkel moeilijk achteruit schakelde?

        Mijn advies een betere garage zoeken.

        Welk type 1.6 hebben we het hier over?

        #18345479
        speedytjuh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 October 2014

          hey haasje, sorry voor de latere reactie.ik heb de astra terug gebracht waar ik hem gekocht hebt.heb een andere gekocht en die heeft idd ook een beetje smurrie in de koelvloeistof weet niet of dat kwaad kan ? en idd die garage was niet veel was idd niet de koppeling maar de bak. mvg gerrit

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.