oli lampje

Forumindex Forums Modellen Corsa oli lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235501
    Ezaag
      Lid sinds:
      15 January 2011

      Goeie avond iedereen

      Ik stap net bij me werk in me auto en me oli lampje springt aan zoals altijd en meestal gaat die na 1 a 2 sec uit… nu dus niet :S
      dus ik auto uitgezet denk had vorige week nog olie na gekeken en die was goed dus ik nog een keer kijken ja zat voldoende in.. nu vraag ik me toch af wat het kan zijn…

      Hebben jullie een idee het is een corsa dti 2001

      Gr ezaag

      #17853897
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        kan een oliedruk probleem zijn.

        De oliepompout wil wel eens los komen bij deze motoren, en dan word de pomp niet meer aangedreven.

        Willem

        #17853898
        Ezaag
          Lid sinds:
          15 January 2011

          ja had de anwb ff gebeld die zeiden ook een oliedruk probleem maar volgens hem had me turbo het begeven :S dus moet morgen gesleept worden naar de garage om het na te laten kijken

          #17853899
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Rookt de auto erg als je m start.

            Willem

            #17853900
            Ezaag
              Lid sinds:
              15 January 2011

              nee dat niet. hij is nu bij de garge had vandaag moeten bellen eigelijk maar was telefoon nr vergeten :S dus morgen ochtend maar ff snel bellen hopelijk valt het mee. ik hou jullie op de hoogte :)

              #17853901
              leroy.
                Lid sinds:
                23 February 2011

                je sensor zelf kan stuk zijn gaat ke ook branden ter beveiliging kan ook dat ie lekt komt er olie in de stekker te staan

                #17853902
                Ezaag
                  Lid sinds:
                  15 January 2011

                  Ja nou heb net me garage gebeld met trillende handen :P maar het viel redelijk gezien mee moter is waarschijnlijk niet beschadigt. De olie pomp heeft tandwielen en daar was er een van afgebroken waardoor die niet meer smeerde… ze zijn hem nu weer in elkaar aan het zetten en hopelijk is het dan weer helemaal goed… :) ff afwachten nog :) hoor het vamiddag de moter nog helemaal heel is :)

                  #17853903
                  Ezaag
                    Lid sinds:
                    15 January 2011

                    Net gebeld door me garage met niet zo goed nieuws moter is nog heel gelukkig alleen dit moet (is) vervangen schoongemaakt
                    De oliepomp vervangen
                    distrubutie vervangen
                    turbo vervangen stond helemaal vast
                    interkoeler vervangen (waarschijnlijk of schoonmaken)
                    totale kosten +- 1600 euro :S

                    Alleen nog wachten op de turbo die moest besteld worden komt als goed is maandag binnen

                    #17853904
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Turbo is meestal de eerste die kapot gaat bij wegvallen oliedruk.

                      je mag in je handen klappen dat de rest nog heel is…

                      al is het nog even slikken, als je de prijs hoort.

                      Willem

                      #17853905
                      Ezaag
                        Lid sinds:
                        15 January 2011

                        jazeker en had laatste 2 maandan ook al 11honder euro aan kosten dus schiet lekker op :S
                        maar nu zijn de dure dingen allemaal vervangen dus heb als het goed is bijna nieuwe auto :P

                        #17853906
                        Ezaag
                          Lid sinds:
                          15 January 2011

                          Nou me auto is helemaal klaar eindelijk vamiddag eindelijk kunnen ophalen de total schade 1550 euro :s

                          Vervangen
                          Distributie set
                          olie pomp
                          turbo

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.