oldtimer en absurde prijzen

Forumindex Forums Modellen Kadett oldtimer en absurde prijzen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Aapje

Naja een Kadett-E van 1990 vind ik ook niet in de omgeving van ‘oldtimer’ vallen. Die moet nog dik 2/3 jaar wachten tot ie zichzelf oldtimer mag noemen in zo’n tijd kunnen ze hard rotten ;)…

Maar er zit inderdaad een verschil in ja. Vooral in de diesel oldtimers, die zijn zwaar in trek :)

mallemalle

ut heeft ook weinig te maken met niet kunnen of willen betalen

ik koop liever een bak zonder apk met werk dan de hoofdprijs te betalen en zorg ervoor dat ie weer netjes en in orde de weg op komt, en daar zit mijn winst

en ja, vragen kan iedereen alles

elkaar matsen, nee dat hoeft niet maar de prijzen opdrijven, daar naai je op lange termijn jezelf mee

kaneelschep
        Deelnemer

Iedereen probeert er een slaatje uit te slaan, maar als je een beetje zoekt heb je dezelfde auto ook wel voor stukken minder geld.
          Over de 1000 voor een kadett D.. Ik zie het er niet in. Net zoals je hier wel eens een corsa gsi b ziet voor dik over de 2000 euro.. kom op heee.. Op mp heb je er al makkelijk 1 voor 750 waar een prima auto van is te maken met paar honder euro.
          Je ziet wel bepaalde modellen heel zeldzaam worden. Denk aan golf gti 1, bmw m series, etc… Dat die poen waard zijn begrijp ik wel.

Liefhebber of gewoon oldtimer voor de poen is zo’n vermoeiende zeik discussie.. zo ondoordacht ook. Koop dan al die oldtimers en knap ze op en bewaar ze binnen waar niemand ze ooit zal zien tot ze allemaal weer wegrotten! Of hou gewoon je muil als anderen zonder poen en tijd er lekker in willen rijden om wat centen te sparen.
          Beide komt er uiteindelijk toch gewoon op neer dat die auto wel mooi nog rondrijdt ipv op de sloop ligt te rotten.

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.