oldeopels meeting 2012

Forumindex Forums Overige Meetings oldeopels meeting 2012

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Berichten
  • #17929390
    Ghanz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 July 2005

      jammer..

      #17929391
      Stender
      Moderator
        Lid sinds:
        5 April 2009

        Ja zeker jammer! Maargoed ik kon helaas ook niet komen dus het is ook een beetje mijn schuld.

        #17929392
        eddepet007
          Lid sinds:
          11 February 2005

          Tja 1 keer ist meer alst andere keer
          Moest om bepaalde reden ook verstek laten gaan
          Maar met meetings ist de ene keer minder als de ander

          #17929393
          Hendri
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 August 2005

            Had er ook graag heen gewild. maar wegens gezins uitbreiding moest ik verstek laten gaan. vondt het vorig jaar ook een leuke meeting jammer als het ophoud.

            #17929394
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              :o heeft bruce een broertje of zusje ?????

              of heb je gewoon een konijn erbij gekocht?

              [edit]

              ben inmiddels weer wat wijzer.

              gefeliciteerd pik :thumb

              #17929395
              asconahobbyist
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 June 2008

                als er ook FWD Opels toegelaten waren dan was ik wel gekomen,maar alleen RWD opeltjes waren welkom.
                Mischien als je het een volgende keer zou doen het dan tot een bepaald bouwjaar laten gaan,en niet maar af laten hangen van waar de aandrijving zit,bijvoorbeeld alles van voor 1987 ofzo,of bijvoorbeeld modellen die voor 1986 uitgekomen zijn,dus nog wel een E Kadett maar geen omega.
                Tis maar een ideetje.
                Want als iemand bijvoorbeeld een mooie D Kadett of zoals ikzelf een paar C Ascona’s heb vindt ik een meeting erg leuk,maar dan wil ik wel mn auto kunnen laten zien en niet op een parkeerplaats zetten en dan naar de eigenlijke meeting gaan.Denk dat meer mensen dat hebben.

                #17929396
                JohnC
                  Lid sinds:
                  22 October 2006

                  :thumb @asconahobbyist wrote:

                  als er ook FWD Opels toegelaten waren dan was ik wel gekomen,maar alleen RWD opeltjes waren welkom.
                  Mischien als je het een volgende keer zou doen het dan tot een bepaald bouwjaar laten gaan,en niet maar af laten hangen van waar de aandrijving zit,bijvoorbeeld alles van voor 1987 ofzo,of bijvoorbeeld modellen die voor 1986 uitgekomen zijn,dus nog wel een E Kadett maar geen omega.
                  Tis maar een ideetje.
                  Want als iemand bijvoorbeeld een mooie D Kadett of zoals ikzelf een paar C Ascona’s heb vindt ik een meeting erg leuk,maar dan wil ik wel mn auto kunnen laten zien en niet op een parkeerplaats zetten en dan naar de eigenlijke meeting gaan.Denk dat meer mensen dat hebben.

                  wij doen het niet meer. maar als iemand anders het wil doen wij komen wel hoor..

                  #17929397
                  asconahobbyist
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 June 2008

                    @JohnC wrote:

                    :thumb @asconahobbyist wrote:

                    als er ook FWD Opels toegelaten waren dan was ik wel gekomen,maar alleen RWD opeltjes waren welkom.
                    Mischien als je het een volgende keer zou doen het dan tot een bepaald bouwjaar laten gaan,en niet maar af laten hangen van waar de aandrijving zit,bijvoorbeeld alles van voor 1987 ofzo,of bijvoorbeeld modellen die voor 1986 uitgekomen zijn,dus nog wel een E Kadett maar geen omega.
                    Tis maar een ideetje.
                    Want als iemand bijvoorbeeld een mooie D Kadett of zoals ikzelf een paar C Ascona’s heb vindt ik een meeting erg leuk,maar dan wil ik wel mn auto kunnen laten zien en niet op een parkeerplaats zetten en dan naar de eigenlijke meeting gaan.Denk dat meer mensen dat hebben.

                    wij doen het niet meer. maar als iemand anders het wil doen wij komen wel hoor..

                    Tsja,ik heb geen idee hoe je zoiets moet aanpakken,wellicht is er wat mogelijk bij mij op de camping (de scheepsbel,doornspijk/nunspeet) die is groot zat,en ruimte genoeg voor een mooie meet. Maar ja,zit zo’n campingbaas daar op te wachten,zn halve camping vol met oude auto’s. Hij moet er natuurlijk wel profijt van hebben lijkt me.
                    maar ns over bomen…..

                    #17929398
                    Ghanz
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      31 July 2005

                      verdiep je er maar eens in @asconahobbyist.
                      dan kom je er wel achter hoevel werk er inzit voor tijd.

                      een meeting is niet zo moeilijk.

                      maar een meetingweekend, voor leuk geld, met nog een concours voor de wagens.
                      en wat andere flauwekul meer. tja.. dat valt niet altijd even hart mee.

                      maak je je eigen er druk voor, maar er komt zogoed als niemand opdagen… tja geen wonder dat je dan
                      zegt van.. dit was de laaste keer.

                      maar leden van de olde opels…. kom op.. nog eens de schouders er weer onder.
                      de locatie WAS TOP !

                      #17929399
                      rinus de boer
                        Lid sinds:
                        2 July 2004

                        En anders gewoon weer een 1 dags meeting, het hoeft toch niet altijd meerdere dagen te beslaan? Veel mensen komen vaak toch maar voor 1 daagje. Mijn ervaring is, dat 1 dags meetings een hogere opkomst hebben (ik heb er meerdere georganiseerd vroeger), vooral in het drukke meetingsseizoen, waarin mensen vaak de keus hebben om naar andere meetings te gaan. En 1 dags meetings zijn in de regel makkelijker te organiseren.

                        Verder was het idd een top locatie, al moest ik er dan zowat 100 km voor rijden, maar dat vind ik niet erg, want ik maak er altijd wel een mooie rit van (over secondaire wegen).

                        #17929400
                        The_Undertaker
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 April 2006

                          Jammer van de lage opkomst, maar ik denk ook dat dat te wijten is aan het slechte weersvoorspellingen.. Aan de locatie zal het in ieder geval niet hebben gelegen, van wat ik er zo van hoor.

                          #17929401
                          eddepet007
                            Lid sinds:
                            11 February 2005

                            Andere kant is als elke club na 1 x lage opkomst er mee stopt dan
                            Hou je geen club over
                            Vorig jaar zeeland weekend was ook laag dit jaar stuk meer
                            Volgend jaar nog meer denk ik

                            Tja ook als organisatie kun je tegenvallers krijgen

                          12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.