ohh shit handle opel senator

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD ohh shit handle opel senator

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    infineonz

In mijn senator a2 brak vandaag de ohh-shit handle af. Voor de leeks: De handgreep in het interieur die boven het raam zit.

Ben opzoek naar een nieuwe handgreep, weten jullie of dit uit te wisselen is met andere merken? (bijv. omega b ofzo?!) Kleur moet wit zijn.

Diegene die er nu inzitten zijn door ouderdom heel hard geworden, knappen heel snel af. Van een omega B bijv. zijn wat minder oud dus wat steviger mijn inziens.
      Weet iemand welke handles passen die in andere auto’s zitten of weet waar je deze kan bestellen..?

infineonz

Letop: deze zijn van een BMW, puur om aan te geven wat ik zoek.

Deze dingen zoek ik dus, niemand een idee?

midnight black
        Deelnemer

hmm die zijn duidelijk anders dan van Vectra’s of Astra’s, misschien is van Omega A hetzelfde… wat is er afgebroken? Zijn die geklikt in het dak of geschroefd.

infineonz

die van de foto is van BMW, heb ik puur als voorbeeld gepakt zodat jullie weten wat ik bedoel.

Handgreep door midden geknapt, kun je niks meer mee, wil ze dus vervangen.

Vroeg me af of iemand wist of die hendel van omega a/b of vectra bijv. misschien past?!

Ghanz
            Deelnemer

neem maar contact op met aanbieder van onderstaand advertentie

en adverteerder.. begin maar vast met zoeken :jerry

http://link.marktplaats.nl/735610491″ onclick=”window.open(this.href);return false;

schiet me trouwens te binnen dat ik volgens mij nog wel en sloop senator a
              weet te staan…
              ding is pas kort gereden,
              welke kleur handle zoek je? ( als ze er in div. kleuren zijn :D )

infineonz

Ohjah das een goede!
                Die vent woont 15 min rijden van me af, ga daar binnenkort wel even heen.
                Kleur is wit trouwens.

Alleen kan wel weer een oude handle monteren ben bang dat die ook zo weer afknapt (door ouderdom, UV), vandaar mijn vraag als die van een omega b bijv. ook past..!

Ghanz
                Deelnemer

Omega is gelijk aan de B.

Kiek moar eem Bie Ton, die hef wa wat stoan of lign denk

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.