Forumindex › Forums › Modellen › Astra › of een bevroren handrem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 februari 2012 om 17:34 #17939419
En we gaan weer naar http://www.stoereverhalen.net
2 februari 2012 om 18:37 #17939420je link werkt niet, :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
maar misschien wel een idee om deze werkend te maken misschien
2 februari 2012 om 18:38 #17939421Mijn bijde voertuigen staan nu op de handrem geparkeerd (Buiten op de parkspatz)
2 februari 2012 om 18:52 #17939422@wim-v6 wrote:
je link werkt niet, :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
maar misschien wel een idee om deze werkend te maken misschien
Als ik hier nog veel van die dingen lees, dan maak ik hem aan! :jerry
3 februari 2012 om 06:16 #17939423hahaha, 90 door een klaverblad bochtkan ook hoor, met voorwiel aandrijving.
maar goed, vaak als ik bij een stoplicht sta, zet ik hem op de handrem, in nederland regent het vaak, wordt je schijven nat, en zouden dan krom kunnen trekken, dit volgens de rijinstructeur.
enne, ik moest toch echt bij de rijlessen eromdenken, anders was ik toh echt gezakt……
4 jaar geleden.3 februari 2012 om 06:37 #17939424bij rijlessen leer je inderdaad de handrem te gebruiken , maar na het behalen van het roze papiertje heb ik het mezelf meteen afgeleerd . Ook mijn vriendin heb ik 2 jaar terug meteen afgeleerd de handrem te gebruiken .
remschijven trekken vaak krom als men veel remt en dan door een waterplas knalt , dan zijn de remmen warm en krijgen ineens een klets koud water over zich heen en dan gaat het mis . Je ziet ze zo vaak door een waterplas denderen na een dikke bui , maar daarna vaak tranen omdat ze door dat geintje hun schijven krom hebben ;)
tip voor bij het stoplicht : stop een meter of 2 eerder , voet licht op de rem en laat de auto steeds een beetje rollen . Hierdoor voorkom je dat de remblokken op 1 plek van de schijf blijven “plakken” en trekken je schijven minder snel krom .
mijn beide auto’s staan normaal gesproken lekker warm in mijn garage in de winter . Ik heb balkjes liggen waar ik de achterwielen tegen aan rijd en de laatste tegel voor het balkje ligt lager dan de rest , hierdoor blijft de auto altijd staan en heb ik geen handrem of versnelling nodig . buiten staat de auto altijd in de 1ste versnelling zowel in de zomer als in de winter . En parkeren bij water doen we ook nooit ( dus ook geen handrem nodig ) aangezien mijn vriendin dan de deur zowat in de auto trekt zo eng vindt ze dat :angel
3 februari 2012 om 09:21 #17939425Nouja handrem in de winter hoort gewoon goed te gaan. Anders is er gewoon wat versleten / aan vevanging toe.
En eeh… hoe doe je dat met die autos die automatisch op de handrem gaan? Die reed ik een bij lessen. Was wel leuk hellingtrekken. gewoon erop gas en hij gaat er vanzelf af.
3 februari 2012 om 10:33 #17939426ja das allemaal leuk maar als ik m in de versnelling laat ipv op de handrem, dan ramt mijn vriendin iedere keer als ze start de andere autos… ik gebruik dus gewoon de handrem waar ie voor is. er staat niet voor niks een P van park by :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.