Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › OEM Look Multimedia
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 april 2013 om 08:44 #18092320
@SigNumberOne wrote:
@Kano wrote:
De OEM-look dingen zou ik niet bij een Nederlandse aanbieder kopen. Kijk eens op ebay deal extreme, chinavasion etc. Daar kosten ze een fractie van de prijzen bij de Nederlandse aanbieders.
De NEderlandse aanbieders halen die rotzooi ook gewoon uit China.en wat dacht je van de verzendkosten en invoerrechten en btw ;)
Zelfs dan is het aantrekkelijk…
http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=opel+double+din+car+dvd+player” onclick=”window.open(this.href);return false;
4 mei 2013 om 14:10 #18092321Ik heb gisteren een jvc radio met usb in mijn auto ingebouwd.
Ik was in totaal 193€ in totaal kwijt,voor de radio,inbouwframe en de aansluitkabels.
Ik heb alles in Duitsland gekocht,bij de acr in Moers.(Ik was op bezoek bij een duitse collega in Moers toen zijn we samen bij acr daar gaan kijken.)
Ze hebben zelfs daar mijn cd 30 radio gratis uitgebouwd en ik heb ook nog 2 jaar garantie gekregen op de radio en de canbus kabel.
De radio werkt erg goed en de stuurbediening doet het ook ik kan zelfs de klok verzetten :D
Ik ben in Totaal 120€ goedkoper uit dan in Nederland :D4 mei 2013 om 14:16 #18092322is er al iemand die een dubbeldin heeft ingebouwd..
ben echt nieuwsgierig…hihih4 mei 2013 om 21:09 #18092323De vcmmi en vxmmi
Zijn de types die op de “half” canbus modellen kunnen met behoud van de stuurwiel bediening.
Deze worden veel gepromoot op engelse fora
Volgens mij verkoopt navaudio deze types ook
Als je op de site naar opel radio’s gaat en helemaal naar onder scroll
Staat onder in de tekst
Ook hebben wij voor deze radio’s een vervanger (of zo iets)
Als je daar op druk zie je nog een aantal oude opel radio’s waar ze dan een vervanger voor hebben
Ik vermoed dat ze dan de vcmmi of vxmmi verkopen4 mei 2013 om 21:19 #18092324http://www.just-performance.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit is zo’n vxmmi
Let hier bij op het stuur en de bediening4 mei 2013 om 21:28 #18092325Had de url van de foto gecopieerd
Maar dat wrrkte helaas niet
En natuurlijk kan ik de foto niet meer vinden
Maar het was een vec/signum met knoppen stuur
En een vxmmi radio
Die werken blijkbaar wel met het zogenaamde “half”canbus4 mei 2013 om 21:34 #18092326Heb hem gevonden
Druk op de link hier boven
Zoek naar headunits
Druk dan op die voor de opel waar een blauwe auto op de headunit is afgebeeld (die van 550)
En klim dan op het tabblad aditional images
Dan zie je het dashboard van een half canbus met zon radioSorry voor het aantal berichten
5 mei 2013 om 18:20 #18092327Deze? Volgens mij is daar wat mee. Die foto heb ik ook op andere fora gezien.
5 mei 2013 om 19:02 #18092328ja deze
ik zou niet weten of hier “wat” mee is
ik heb eens een tijdje rond gekeken wat er allemaal te koop was
en aangezien ik het zogenaamde “half”canbus heb ben ik op zoek gegaan naar
een systeem wat hier bij paste
en kwam op een engels forum uit waar ze type aangavenna een tijdje rond neuzen en teksten goed lezen kwam ik bij navaudio
helemaal onder aan de tekst een linkje tegen met de aanduiding dat ze ook voor oudere type (half canbus)
een oem look systeem haddenik heb navaudio eens een mail gestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op terug gehad
5 mei 2013 om 19:44 #18092329eonon waren de beste, CASKA VCMMI Pro waren van minder kwaliteit,
kijk op de site van eonon (http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-Car-GPS/D5121.html” onclick=”window.open(this.href);return false;) met navigatie ben ongeveer €291 kwijt,
nu in de aanbieding van uit UK.
Ik denk dat je van een full canbus een half canbus kan maken,aansluit adapters had ik ergens gezien op eBay.co,uk.1 tip voor iedereen Engelse eBay heeft letterlijk alles en is velen malen goedkoper.
5 mei 2013 om 21:39 #18092330@chakib82 wrote:
eonon waren de beste, CASKA VCMMI Pro waren van minder kwaliteit,
kijk op de site van eonon (http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-Car-GPS/D5121.html” onclick=”window.open(this.href);return false;) met navigatie ben ongeveer €291 kwijt,
nu in de aanbieding van uit UK.
Ik denk dat je van een full canbus een half canbus kan maken,aansluit adapters had ik ergens gezien op eBay.co,uk.1 tip voor iedereen Engelse eBay heeft letterlijk alles en is velen malen goedkoper.
wooww…
wat een prijsverschil.
ben nogal voorzichtig met kopen op voor mij nog onbekende plaatsen (je weet maar nooit)
maar idd voor €300,- heb ik hem compleet met navi (west europa)
en met achteruitrij camera..
begrijp alleen nog niet of die gps muis er nou bij zit of niet..??5 mei 2013 om 21:44 #18092331Gps muis zit erbij, betrouwbaar site. Binnen 1 week heb je de set binnen. Nederlandse verkopers verkopen het hier velen malen duurder. Ze zijn nu in de aanbieding en nu geen verzendkosten en geen invoerrechten.
5 mei 2013 om 23:27 #18092332@jos e wrote:
ja deze
ik zou niet weten of hier “wat” mee is
ik heb eens een tijdje rond gekeken wat er allemaal te koop was
en aangezien ik het zogenaamde “half”canbus heb ben ik op zoek gegaan naar
een systeem wat hier bij paste
en kwam op een engels forum uit waar ze type aangavenna een tijdje rond neuzen en teksten goed lezen kwam ik bij navaudio
helemaal onder aan de tekst een linkje tegen met de aanduiding dat ze ook voor oudere type (half canbus)
een oem look systeem haddenik heb navaudio eens een mail gestuurd maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op terug gehad
ik ben ook al eens terecht gekomen bij navaudio.
geen reactie op mijn mail.
toen ben ik maar eens gaan kijken op google… ervaringen navaudio.
kwam eerlijk gezegd niet veel goeds tegen.
ben maar gauw afgehaakt.ben net bij navishop geweest, hier bij mij in nootdorp.
deze verkochten ook eonon maar, doen het niet meer omdat ze echt allemaal terugkwamen.
denk dat ik een kenwood ga halen.
http://www.navishop.nl/kenwood-ddx6023bt-p-14141.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
bij deze kan ook het scherm schuin. (gemotoriseerd)4 juli 2013 om 10:56 #18092333Ik heb een zendai V41 van navaudio.
Ondanks de negatieve ervaringen die ik las via Google toch een aangeschaft. Ik ben deze echter
wel persoonlijk op gaan halen in Best, bij een vestiging van Navaudio.Prima radio, navigatie is goed, redelijk snelle bediening. Gebruik hem voornamelijk voor muziek afspelen
via BT. Helaas geen weergave van nummers en telefoonboek.Zie hier wat foto’s:
Dillen
8 juli 2013 om 17:52 #18092335http://www.eonon.nl geeft mij niet het idee ooit nog eonon producten te kopen :P
8 juli 2013 om 19:05 #18092334@RickM89 wrote:
http://www.eonon.nl geeft mij niet het idee ooit nog eonon producten te kopen :P
Nee mij ook niet :jerry
9 juli 2013 om 11:22 #18092336@ashok1978 wrote:
is er al iemand die een dubbeldin heeft ingebouwd..
ben echt nieuwsgierig…hihihik heb dit al geinstalleerd, werkt prima, moet alleen nog de juiste frame e.d. erbij kopen. Ik had een Cdr500 in standaard, maar dit bevalt mij toch echt meer. Pioneer Avic-D3 check marktplaats maar. Ingebouwd in een vectra c gts 2003.
9 juli 2013 om 12:10 #18092337Appradio SPH-DA100.
Zonder smartphone heb je er niet zoveel aan. :D
9 juli 2013 om 12:16 #18092338Kijk, dat is nou mooi :D
Wat kost het aan smartphone gebruik?
alleen batterij? of eventueel ook internet bundel?9 juli 2013 om 12:28 #18092339Ligt er aan wat je er mee doet.
Ik heb er een iPod aan hangen voor de muziek, maar dat zou ook via de telefoon kunnen.
Met een slimme app (ARLiberator) kun je je volledige telefoon bedienen via de radio. Dus van de navigatie tot facebook, emails etc. Dan gebruik je je internetbundel dus ook.
Als je met de standaard-app werkt van pioneer, dan heb je maar een paar apps, waaronder Waze voor navigatie.Als je navigatie hebt van TomTom dan gebruik je geen internet. (kaarten staan op je telefoon)
edit: wil je maximaal gebruik maken van de mogelijkheden (via ARLiberator voor Android) dan moet je je telefoon rooten. Daar moet je dan wel zin in hebben. :)
9 juli 2013 om 17:07 #18092340Wow Kano ziet er mooi uit, waar heb jij die inbouwframe vandaan, ziet er mooi afgewerkt uit zo.
9 juli 2013 om 18:18 #18092341mr lazy en kano…
ziet er allebei mooi uit.
wordt steeds verleidelijker om zoiets aan te schaffen9 juli 2013 om 20:41 #18092342@ashok1978 wrote:
mr lazy en kano…
ziet er allebei mooi uit.
wordt steeds verleidelijker om zoiets aan te schaffenAshok serieus gewoon een dubbel din kopen, ik verzeker je dat je er geen spijt van zult krijgen. :thumb
Kies je voor de app radio, kijk dan wel even of je smartphone compatibel is met de app radio, mijn sony xperia t (James bond gevalletje) gaat dus niet werken met de app radio, er zou middels wel een update zijn gekomen maar helaas te laat voor mij. :swear
Heb je al een dubbel DIN op het oog?
10 juli 2013 om 07:49 #18092343@mr.lazy wrote:
Wow Kano ziet er mooi uit, waar heb jij die inbouwframe vandaan, ziet er mooi afgewerkt uit zo.
Dankje.
Het frame komt van http://www.autohifi.nl – Team Ron de Vries.
10 juli 2013 om 11:17 #18092344Kano bedankt, voor de website :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.