Forumindex › Forums › Modellen › Astra › odb uitlezen
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 oktober 2020om 19:47 door
johannn.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2020 om 19:30 #18393267
hoi allemaal
ik heb zins kort een astra k
voorheen een astra g deze kon ik uitlezen met opel opcom op laptop en een chinees in de odb steker
kan ik dit ook voor mij astra k gebruiken
durf het zo niet te proberen
tevens zou ik graag gebruik willen maken van de tweede usb die op de radio zit
heb maar een steker aansluiting in mijn auto
deze bevind zich in de armsteun
heb bij andere wel gezien dat er achterin ook een usb zit
bij mij niet
heb opel carplay en die usb heb ik nodig voor de navigatie op telefoon
zou graag de tweede willen gebruiken voor usb stik met mp 3 er op
als ik een hub gebruik werkt het niet fijn pak hij altijd de usb stik en niet de telefoon
wie heeft hier een antwoord op mijn vragen ????????????????????
16 oktober 2020 om 09:00 #18393370de tweede usb die bij de achter passagiers zit is enkel voor opladen, die geeft geen data door.
er is een andere usb stekker te installeren in de armsteun van een later type, die heeft 2 usb poorten en volgens mij ook nog een plek voor een geheugen kaartje, maar daar hing een flink prijskaartje aan.
voor uitlezen gebruik ik een elm, daar kun je ook meteen meer gegevens mee aflezen als turbodruk enz, ik heb nog geen opcom gevonden die op de astra K werkt
17 oktober 2020 om 20:29 #18393567bedankt voor de reactie
uitlezen met elm ??
waar zou ik deze kunnen kopen ?
en zijn er meer gegevens van wat ik moet kopen ??
tweede usb in de arm steun
zit de radio dan ook als usb 1 en usb 2
heb al met een hub geprobeerd werkt wel dat er meerdere usb apparaten op kunnen maar ziet alleen dat als usb 1
wil graag via de radio tussen usb 1 en usb 2 kiezen
nog maal bedankt
17 oktober 2020 om 22:11 #18393568Het gaat om een ELM 327 deze kun je in de ODB aansluiting steken van je auto en communiceert via bluetooth met je android mobiel of tablet
Deze is voorzien van torque pro software waarmee je verschillende gegevens kunt uitlezen zoals turbodruk toerental foutcodes e.d.
Mocht je deze zoeken kan ik je de software toesturen stuur maar een pb met je email
18 oktober 2020 om 11:33 #18393610Weet deze torque pro software dan ook welke sensoren er precies in jouw type Opel zitten, zodat de waardes die hij weergeeft ook kloppen ?
Ik heb namelijk wel een ELM327, maar de software die daarbij zat, geeft niet altijd correcte waardes aan..
Gr,
The Duke18 oktober 2020 om 19:47 #18393635bedankt zo komen we verder
heb je een pb gedaan :toppie:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.