Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › octaan stekker
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 augustus 2009 om 16:54 #17211486
ik zoek mijn octaan stekker omdat ik op 98 rij vanwege chip en andere nokkenas.alleen kan ik deze niet vinden.welke is het..welke kleuren draden gaan erheen.
het gaat om een inbouw c20ne uit een astra.die met de lmm.alvast bedankt voor de reacties
20 augustus 2009 om 14:48 #17513611bij mij zit ie gewoon op me koelvloeistof tankje
er is normaal maar 1 stekker die op het octaan blokkie past (correct me if i´m wrong)
20 augustus 2009 om 15:56 #17513612heb hem al.was afgeknipt.zijn de groen/bruine(komt in de midden) en de blauw/bruine.zit alweer 1 op
bedankt voor de info.20 augustus 2009 om 16:35 #17513613voor zo ver ik weet hebben niet alle c20ne de mogenlijkeheid op de octaan stekker op 98 te zetten.
mijn kadett gsi (moter) kan op 91 en op 95
een moter van een vriend van mijn zijn astra c20ne (cabrio) kan op 95 en 98
en mijn moterboom van een astra gsi c.20ne 91 en 95 dus hier is geen pijl op te trekken, (denk ik)
dus de vraag is of het kan,
maar als je er voor staat zou het orgineel rechts boven moeten zitten bij astra (meen ik?
maar bij mijn ex corsa 20seh zat hij links boven aan (als je er voor staat)
groetjes sebas
21 augustus 2009 om 11:55 #17513614Ik heb een ’92 Calibra C20NE en heb de keuze tussen 91 en 95 volgens mij.
Wat is precies het effect van zo’n stekker? Heb um wel eens omgedraaid maar ik merk er niks van.
Hij staat nu op 95 maar ik tank altijd 98.
Groeten Lennart!
22 augustus 2009 om 10:53 #17513615ik heb gewoon een stekker van een 16v erop gedaan..alleen dat kreng loopt vies laag in toeren.600/650 en als ik rustig rij en terug schakel dan valt hij naar de 500.
moet dit nog ff uitzoeken en naar de sloop voor een stekker van 91/9522 augustus 2009 om 17:53 #17513616loopt hij ook beetje onregelmatig?
zo ja dan wil er nog wel eens een lek zitten in de vacuüm slang van de tank naar het koolstof filter.
groetjes sebas
ps stekker van een 16V? kan me niet voorstellen dat dat wat verschil maakt?
de computer heeft gewoon 2 programma`s en met de stekker kan je kiezen welke..
of heb je hem er voor een andere reden op zitten?
22 augustus 2009 om 20:22 #17513617nee.niet een andere reden.mijn zwager had deze liggen omdat mijne eraf was geknipt.
ik zal wel ff kijken of deze slang lek is.kan me niet voorstellen want alles is zo goed als nieuw.de motor zit er nog geen paar weken in..heb nu alleen kinder ziektes.
en het onregelmatig kan ook door de andere nokkenas komen.heb de schroef van stationair al wat in gedraaid loopt nu 900 tpm.nader info volgt nog.alvast bedankt22 augustus 2009 om 22:46 #17513618Er zit zeker meer verschil in deze stekkers hoor.
Bij mijn astra C20NE M1.5.2 zat voor europa standaard een Gele met 91 en 95.
Er zat bij de auto ook een stekker voor zuid amerika, deze was groen met 88 en 91.
Let wel, je moet wel de juiste stekker erop hebben, er zijn veel verschillende namelijk.
Zwart Geel Bruin donkerrood en wss nog wel meer.
deze zijn allemaal verschillend en afhankelijk van het motortype.
Willem
23 augustus 2009 om 00:29 #17513619aha duidelijkheid, dank u :thumbup
24 augustus 2009 om 10:34 #17513620dat word straks ff langs de sloop.;)
28 augustus 2009 om 15:25 #17513621met de 91/95 loopt die wel beter dus er zit wel verschil in de stekkers
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.