OBD2 interface

Forumindex Forums Modellen Astra OBD2 interface

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    SanderrNL
    Deelnemer

Ola,

Ik heb een Astra F 1997, met blok X16SZR en heb vandaag een ELM327-USB interface gekocht, om foutcodes met de pc uit te lezen, echter lijkt geen enkele software (MoDiag Pro 2.0, MoDiag Express 2.8, EasyOBDII) te kunnen verbinden met de auto, terwijl de auto al wel eens door de garage is uitgelezen…

Is er nog iets wat ik kan proberen om het toch zelf uit te lezen via de pc?

dion87

je had ook een bluetooth versie van die odb2 key kunnen halen als je een android telefoon heb. dan kan je het met de torque app uitlezen

SanderrNL
        Deelnemer

Heb ik ook, beide zelfs, en torque kan wel verbinden met de ELM interface, maar via geen enkel protocol.. in MoDiag 2.0 gaat ie even naar KVM 2000 fast, maar zegt dan ‘engine probably not supporting OBD’ (terwijl de garage het wel uit kon lezen…)

StinG

misschien eens proberen met de opcom chinaclone versie wat hier ergens rondzweeft …

SanderrNL
            Deelnemer

Ook nog andere dingen die ik kan proberen? word er een beetje moedeloos van dat mn ecu gewoon niet lijkt te reageren..

kan het ook iets van een zekering ofzo zijn dat ie niet reageert? (Auto loopt wel overigens)

corsaracer
              Deelnemer

ik weet niet waar je vandaan komt maar misschien woont er iemand in de buurt met opcom die het voor je wil proberen….

ps welke bleutooth obd2 key heb jij??

SanderrNL
                Deelnemer

Regio Bergen op Zoom.. heb de elm327 met bluetooth interface..
                  http://www.q24u.nl/obd2-elm327-scanner-met-bluetooth-interface/” onclick=”window.open(this.href);return false;

dion87

@SanderrNL wrote:

Regio Bergen op Zoom.. heb de elm327 met bluetooth interface..
                    http://www.q24u.nl/obd2-elm327-scanner-met-bluetooth-interface/” onclick=”window.open(this.href);return false;

ebay is goedkoper..

http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=obd2+bluetooth+&_cqr=true&_nkwusc=odb2+bluetooth&_rdc=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

maar dan heb ik nog niet gekeken naar verzendkosten

b07

op die site staat benzine auto’s na 2001 en, jou auto is uit 1997 denk dat daar het probleem ligt.

SanderrNL
                      Deelnemer

Mogelijk dat het gewoon niet met mijn auto werkt, maar het support wel ISO-9141-2 interface (volgens sommige sites) welke die ELM327 interface ook zou moeten ondersteunen (zoals erop staat; supporting all OBD2-interfaces).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.