Soms als ik met mijn vec bij een stoplicht of kruising kom en ik trap de koppeling in en de motor gaat terug naar stationair dan wil het toerental nog wel eens zakken naar onder het stationaire toerental maar klimt dan meteen weer op naar 1000 a 1100 toeren om vervolgens weer terug te zakken naar stationair. Kan dit te maken hebben met mijn nullastregelklep.
Heb eerder al het gasklephuis schoongemaakt/ egr gereinigt/ Flesje injectorcleaner gebruikt.
Maar deze klep waar zit ie ongeveer en is het te reinigen of moet er een nieuwe op.
Het betreft een vec met een x18xe1 met 170.000 km op de klok.
Carterventilatiepijpje heb ik meteen opgeboort met het schoonmaken van mijn gasklephuis.
Heb de auto een paar weken terug ook uitlaten lezen maar er kwamen geen foutcodes naar boven.
Mvg michel
Auteur
Berichten
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.